Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maxthebest schreef:@Balthazar Aan ateletiek had ik nog niet gedacht, bedankt! De andere sporten zijn niet echt wat voor mij..
@Emmaa_ Hardlopen is niks voor mij.. Ik hou wel van voetbal alleen zit je dan met de wedstrijden.
Dus ben naar de sportschool gegaan 3x in de week fitness (en dan een leuk schema dan het plezierig blijft en gericht op training voor het paardrijden), toen ik de moed had ben ik begonnen met 1x in de week pilates erbij -> erruuug goed voor het paardrijden. En nu doe ik ook boksen erbij (niet echt boksen, enkel sparren) Wat dat helpt met paardrijden geen idee maar het is leuk
Doordat ik een doel had met het extra sporten hield ik het ook vol
Maarja!)
De aankoop is misschien wat duurder maar je hebt er heel lang plezier van!
en ik zou het nog wel willen, maar gaat helaas niet.
Emmaa_ schreef:TS is 14 staat in haar profiel, 99% van de sportscholen zal ze dus niet terecht kunnen
Citaat:f. Jongeren tussen de 12 en 16 jaar, zijnde Jeugd- of Gezinsleden krijgen uitsluitend toegang tot de Basic-Fit vestiging onder begeleiding en verantwoordelijkheid van een meetrainend Lid van 16 jaar of ouder. Inschrijving voor een jeugdlidmaatschap dient op de Basic-Fit vestiging te gebeuren met goedkeuring en ondertekening door de ouder / wettelijk vertegenwoordiger.
Emmaa_ schreef:Dan moet er dus altijd een volwassene mee, niet alleen bij kracht maar ook bij cardio. Groepslessen mag volgens mij sowieso nooit.
En daarbuiten, sportscholen zijn best wel duur als je eigenlijk alleen een beetje extra beweging wilt