Weet iemand wat dit is? De andere kranen hebben dit niet , en ik heb het dus gedronken, maar ik heb dus geen idee wat ik heb gedronken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
senna21 schreef:antje_vip schreef:Ik weet het ook niet maar je kan nu weinig meer doen, afwachten of je ziek wordt of niet.
Ik heb een keer mestwater gedronken toen belandde ik in het ziekenhuis vanwege uitdroging.
Hoe krijg je dat voorelkaar?
secricible schreef:senna21 schreef:
Omdat in mest extreem veel zouten zit, dus vergelijkbaar met het drinken van geconcentreerd zeewater bijvoorbeeld
Ts, ik denk dat het geen kwaad kan, maar je hebt het zelf al opgelost zie ik. De logica om in dit geval cola te drinken zie ik ook niet echt...
Kentaro schreef:Amaris schreef:Mensen kunnen altijd zo heerlijk panieken om peanuts
Iemand die allergisch is voor pinda's zal dat zeker doen!![]()
![]()
Ik vermoedde ook dat het wel door werkzaamheden door het waterleidingbedrijf zou komen, maar dan is het wel weer raar dat het uit andere kranen wel gewoon schoon is?!
senna21 schreef:Hoe krijg je dat voorelkaar?
antje_vip schreef:senna21 schreef:Hoe krijg je dat voorelkaar?
Nou... Ik was een jaar of 7. Wij hadden varkens en vanwege ziekteheersing, moest je als je binnenkwam met je laarzen door een bak water. Destijds wilde ik net als een paard uit een emmer water drinken. Ik koos voor die bak![]()
Daar ziek van geworden, kon niks meer binnenkrijgen en uiteindelijk uitgedroogd en in het hospitaal beland.
Sneu he
antje_vip schreef:senna21 schreef:Hoe krijg je dat voorelkaar?
Nou... Ik was een jaar of 7. Wij hadden varkens en vanwege ziekteheersing, moest je als je binnenkwam met je laarzen door een bak water. Destijds wilde ik net als een paard uit een emmer water drinken. Ik koos voor die bak![]()
Daar ziek van geworden, kon niks meer binnenkrijgen en uiteindelijk uitgedroogd en in het hospitaal beland.
Sneu he