Ik kom steeds meer mensen tegen die beweren dat ze aan van alles lijden. Ze hebben iets zus, ze hebben zo een allergie, ze kunnen daar niet tegen, ze zijn overgevoelig daarvoor...
Vervolgens stouwen ze zich helemaal vol met medicijnen die meer kwaad dan goed doen. Ook hun kinderen krijgen van alles toegediend en worden bij het minste of geringste verkoudheidje naar de huisarts gebracht om vervolgens weer een lading pillen mee naar huis te krijgen.

Hoelang moet dit nog doorgaan? Deze manier van leven resulteert in een slechte gezondheid die niet meer zonder medicijnen kan. Er ontpoppen zich steeds meer kasplantjes, die mij nu ook beginnen te vertellen dat ik voor zus en zo naar de huisarts moet. Iedereen vraagt zich af waarom ik helemaal nooit ziek ben (laatste keer was 3 jaar geleden), en vragen dan gelijk wat voor medicijnen ik gebruik. Als ik zeg dat ik niets gebruik omdat ik het niet nodig heb, lopen ze kwaad weg omdat ze vinden dat ik "ongezond bezig ben".
Wie ergert zich hier ook zo aan? Komen we op een duur in een maatschappij terecht waarin iedereen leeft op medicijnen?

(al 5 jaar hoofdpijn, soms elke dag, soms zo erg dat het me zwart voor de ogen wordt omdat de pijn zo erg is)