En ironisch genoeg heb ik 27 september een groot feest omdat mijn stiefmoeder 65 wordt en speciaal daarvoor heb ik een jurkje gekocht. Alleen je ziet dus mijn vlekken want ze zitten boven mijn borsten, een paar in mijn gezicht en op mijn armen. En het staat echt heel lelijk.
Ik wil er eigenlijk liever niets op smeren maar voor één avond wil ik er toch mooi uitzien en dan zonder die vlekken. 
Iemand die weet wat ik erop zou kunnen smeren? Foundation ofzoiets? En aangezien het maar voor 1 avond is wil ik geen hele dure make up aanschaffen.
Deze zijn van internet maar mijn vlekken zien er ongeveer hetzelfde uit. Ze genezen vanuit het midden, daar wordt het eerst wat bruinig zodat je dus een rode ring eromheen krijgt. Bij mij zijn ze alleen goddank niet zo groot en het bruinige is ook nog niet zover doorgetrokken, het is bij mij dus nog meer rood dan bruin.

Bij mij zijn ze ongeveer zo groot als hieronder maar ik heb er lang niet zoveel. Iets van 4 in mijn gezicht, 5 op beide armen en 4 nog kleinere boven mijn borsten. (iets lager dan op bovenstaande foto)

Wie kan mij helpen? Welk merk en wat voor spul?

Maar misschien kan ik wat schuiven met geld...ik wil natuurlijk wel goed spul..

Foundation en concealer zijn bedoelt om lichte oneffenheden in het gezicht te verbloemen en omdat het gezichtsmake-up is, is de formule zo dat het een mooi luchtig resultaat geeft. Dat is dus niet dekkend genoeg voor vlekken als TS (sorry TS het is absoluut niet de bedoeling om te benadrukken hoe heftig je vlekken zijn, maar ik wil je voor een miskoop behoeden)