zijn er mensen hier bekend mee of die dit aan het proberen zijn??
http://www.dietreports.co/nederland/?t2 ... 2kw=diet30
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ell_en schreef:Ik geloof er ook niet in, maar zo zwart wit als Dimple zegt, is ook niet waar.
Meer bewegen uiteraard wel, maar minder eten is echt niet altijd goed!
Weet ik helaas uit eigen ervaring..
Kentaro schreef:Ik geloof ook absoluut dat het aanpassen van de voeding (dus niet alleen minder eten, maar juist de 'goede' dingen) in combinatie met beweging dé manier van goed afvallen is.
Maar vroeg me af of zo'n vetverbrander dan zou kunnen helpen om het overtollig vet sneller weg te werken (het gaat toch altijd te langzaam als je aan het afvallen bent)
En ook voor mensen die door lichamelijke beperkingen niet kúnnen sporten?!
Kentaro schreef:![]()
maar ik hoef geen geld uit te geven aan een euroverbrandingswonder, want de euro's raak ik zo ook al heel makkelijk kwijt....![]()
winged, jammer dat je bij de advertentie geen commentaar kunt plaatsen zoals over dat meisje van de foto!
Als je iets uit de advertentie mag geloven, is dat het niet bij te houden is met de verkoop. Totdat het uit komt, doen ze uitstekende zaken lijkt het wel...
Janneke2 schreef:Er zijn goede en slechte vetten: eet noten, bak met olijfolie, of kokosspul, en gooi margarine en dieet/light producten er uit. Roomboter of volle melk of zure room: met mate gebruikt alleen maar goed.
En je lichaam kan alleen maar vet verbranden als je voldoende zink, magnesium, carnitine, vitamines B en ijzer in je lichaam hebt. Zorg dus voor volwaardige voeding.
Ps: Sinterklaas zit ieder jaar op mijn schimmeltje!!
Janneke2 schreef:Er zijn goede en slechte vetten: eet noten, bak met olijfolie, of kokosspul, en gooi margarine en dieet/light producten er uit. Roomboter of volle melk of zure room: met mate gebruikt alleen maar goed.
En je lichaam kan alleen maar vet verbranden als je voldoende zink, magnesium, carnitine, vitamines B en ijzer in je lichaam hebt. Zorg dus voor volwaardige voeding.
Ps: Sinterklaas zit ieder jaar op mijn schimmeltje!!
secricible schreef:Janneke2 schreef:
Geen idee waar je dat laatste op baseert. Ook iemand met bivoorbeeld een ijzeranemie kan prima afvallen hoor, vaak gaat dat zelfs samen. Neemt niet weg dat een volwaardige voeding juist wel belangrijk is natuurlijkmaar ook zonder de juiste vitamines kun je afvallen, dat heeft mijn doelgroep wel bewezen helaas (ik werk als dietist in een verpleeghuis). Afvallen is niks anders dan minder er in gooien dan je verbrand. Alle dieten en trucjes helpen alleen maar om dat te bewerkstelligen maar met een goede dosis zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen kun je dat prima zelf!!