Personal trainer ervaringen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Merell123

Personal trainer ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 14:06

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die trainen (of getraind hebben) met een personal trainer.

Ik ben Opzich best een doorzetter van mezelf maar weet vaak niet goed met wat voor oefeningen ik mijn 'doel' kan bereiken en of ik ze wel goed uitvoer. Een personal trainer neemt je (naar mijn idee) toch net mee naar het volgende level, en de 1 op 1 begeleiding vind ik een fijn idee. Ik zou dus niet meerdere keren per week willen trainen met een trainer maar bijvoorbeeld 1x in de 2 weken zodat ik zelf dan 2 weken 'huiswerk' kan maken.

Wat ik graag wil weten:

Waar hebben jullie je personal trainer op uitgekozen (er zijn er zo veel!)?
Wat betaalde jullie per sessie?
Hoe vaak trainen jullie met je personal trainer?
Hadden jullie het idee dat er sneller/beter resultaat was door met een trainer te trainen?
Train je met je personal trainer bij je eigen sportschool of?
Kreeg je ook voedingsadvies van je personal trainer?

Alvast bedankt voor je tijd!:)

BelleTessa

Re: Personal trainer ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:09

Ik heb toevallig vorige week m'n eerste les met PT gehad, in de sportschool ja.
Zeker resultaat, kon gisteren pas weer normaal m'n arm strekken :')
Volgende week 2e les, voorlopig even om de week denk ik en later minder vaak,
€25 per uur.
Ja kan voedingsadviezen krijgen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:09

Er was een PT bedrijf aangesloten bij mijn sportschool, zo kwam ik bij mijn PT. Ik betaalde 50 euro per sessie en trainde 1x in de week. Ik had zeker het idee dat er sneller resultaat kwam, zo'n trainer pusht je toch net wat meer dan je zelf doet. Als gevolg push je jezelf ook meer als je voor jezelf sport. Was echt heel tevreden. :j Mijn trainer gaf mij idd ook voedingsadvies.

Nu heb ik geen trainer meer nodig eigenlijk maar als ik bakken met geld had dan begon ik er zo weer aan. Vond het heerlijk.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:22

Mijn PT zocht mij uit, hij trainde mij dus gratis.
In je eentje kun je lang niet zo ver gaan als met een trainer, al is het alleen maar voor die laatste zware rep waar hij je een beetje bij moet helpen. In je uppie moet je toch opletten dat je niet neerstort :+
Ik zeg: ja :j

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:17

Ik train als 2 jaar met een PT. Voor 2x in de week betaal ik 350 euro per maand. Heel veel geld. Als ik nu zelf train in de sportschool zie ik hoe netjes met mijn techniek is. Ik help ook regelmatig mijn man met zijn houding etc. Nu is hij mijn sportmaatje geworden en helpen wij elkaar.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 22:16

Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Allemaal wel erg positief dus, zal eens bij de sportschool vragen of zij wellicht ook zijn aangesloten bij een personal trainer. Vind het personeel van de sportschool zelf niet zo.. Heb een vriend van vroeger die personal trainer geworden is, maar weet niet of ik serieus kan zijn bij een bekende, en of ik dat wil ofzo..

Hebben jullie een mannelijke of een vrouwelijke? En bewust daarvoor gekozen?