Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! Wat sneu, want dit soort dingen wil je juist met je moeder delen. Heb je wel een goede band met de moeder van je vriend?
(nu hij er eenmaal is, is de band tussen ons ook steeds beter gaan worden)ik kan jou alleen 1 advies gegeven en dat is luisteren naar je eigen gevoel! Er is hier ook een topic over zwanger zijn enzo, super leuk en iedereen kan daar zijn vraag stellen.. [HK] Zwanger worden, zwanger zijn en bevallen in 2014!!! Deel 2!
wellicht trekt je paps helemaal bij, wie weet

)KingChay schreef:Ik ben niet trots dat ik erover twijfelde maar uiteindelijk denk ik dat veel mensen dat wel hebben op mijn leeftijd. Nu ben ik er eigenlijk echt wel blij mee en mijn vriend ook.
risje schreef:Gefeliciteerd!!
Snap heel goed dat je twijfelde in jouw situatie. Fijn dat je er goed met je vriend en schoonmoeder over kunt praten.
Wat betreft houden of niet, om even terug te komen op wat eerder werd gezegd. Zou ik nooit kunnen doen, is imo gewoonweg moord. Wat jij zegt over wat zich nu allemaal al gevormd heeft heb ik dus ook, je hebt toch een levend wezentje in je en dat is iets heel bijzpnders.
Helaas heb ik nooit de keuze gekregen, dat blijft moeilijk!
pb staat altijd voor je open hoor!