Ik ben in de voormiddag gaan paardrijden, nu tijdens ik Beauty aan het opzadelen was is dikie recht op mijn voet gaan staan. En dan bleef ie maar staan, ik heb hem er letterlijk af moeten duwen! Het deed echt pijn, maar toch heb ik noch gereden. En toen ik thuis begon mijn grote teen best pijn te doen. Ik heb er ijs op gelegd en ik kan m'n teen nog bewegen maar dat doet wel pijn. En dan het ergste van al, deze week is het voor mij heel erg druk. Ik doe mee aan een groot openlucht spektakel 'Marie Antoinette' aan het water van het kasteel De Merodes. Ik ben danser en moet best vaak dansen tijdens de voorstelling,vooral ballet. Gisteren was de premiere dus de volgene weken zal het elke dag vollenbak worden. Kan ik nog dansen met deze teen? Gebroken is ie waarschijnlijk niet, en stappen kan ik ,maar moeilijk.
Straks is het weer optreden, dus naar de dokter gaan is al te laat. Zou ik nog kunnen dansen? Wat zouden jullie in mijn plaats doen? En is mijn teen gekneusd, hoe kan je dat zien?
Ik hoop echt dat ik straks nog kan dansen, want wij hebben hier zo hard aan gewerk, het zou jammer zijn als ik niet meer kon meedoen.
Alvast bedankt!

. Daarnaast vind ik ook dat je gekwetste lichaamsdelen zeker rust moet geven om erger te voorkomen.
. Dat snap ik oprecht niet.
?
) of naar de HA gaan, advies vragen en zien wat die zegt.