Afscheidskado voor psychologe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Togechick

Afscheidskado voor psychologe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 11:37

Ik weet niet of het onder MWS valt, maar ik denk het wel.
Na 4 jaar therapie bij dezelfde GGZ psychologe heb ik volgende week mijn laatste afspraak. *\o/*

Ik weet dat mijn psychologe gewoon betaald wordt om met mij te praten, maar omdat ze voor mij zoveel heeft betekent (en het het eind is van een nog veel langer hulpverleningstraject), zou ik haar graag een soort afscheidskado geven. Ik twijfel alleen wat ik dan zou kunnen geven, ik ben bang dat ik met iets aan kom zetten wat ze helemaal niet aan mag nemen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik dacht zelf aan chocolaatjes of een plant/bloemen met een kaart erbij ofzo. Heeft iemand ideeën? Of is het sowieso een slecht plan om iets mee te nemen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:39

Bosje bloemen en een doosje Merci?

Verder geen idee, ook geen ervaring mee.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:40

Nee hoor, als dat goed voelt voor jou!
Ik denk dat chocolaatje prima is!

Je mag ze alleen geen geld geven :)

verootjoo

Re: Afscheidskado voor psychologe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:53

je mag geen geld geven ivm belangenverstrengeling maar iets tastbaars (chocolade oid bv) mag wel :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:57

Een heel erg mooie pen is ook nooit verkeerd en lang bruikbaar!
Bosje bloemen is met een week of twee dood en een doosje merci is met een avond of twee ook leeg.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:58

Togechick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 14:15

Wat een goede tips! En gelukkig dat ik wel iets mag geven, ik had het zelf zo gek gevonden als het zomaar opeens afgelopen was zonder dat ik haar echt kon bedanken. Als andere mensen nog ideeën hebben, zeker welkom!

@Jorika: goed idee! Dan is het idd niet iets wat snel "opgaat"
De chocola had ik ook bedacht omdat ik dacht dat als ze het niet aan mocht nemen, ze het altijd nog op de koffietafel ofzo kon zetten (dat doen ze bij mij op het werk als klanten geschenken geven die je niet mag aannemen). Maar misschien dat ik die ook nog wel doe.

@_Jessie: Lijkt me een heel leuk kado (ook om te krijgen) maar ik heb geen idee of ze van bakken houdt.. Eigenlijk weet ik heel weinig van haar persoonlijk :o

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:10

Cadeautjes mogen wel, als het maar geen onredelijke waarde heeft. Dus geen geld idd of dure dingen. Kaartje met boodschap hoe ze je geholpen heeft zal ze zeker waarderen! Of iets lekkere idd! Superlief van je trouwens :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:05