Voor een tijdje geleden had ik een puist op mijn lip althans dat dacht ik, na een tijdje ging deze weer weg. Maar nu zit er alweer zeker 2 maand een nieuw pukkeltje/puistje op mijn lip, hier zit ook al 2 maanden een kopje op. Nu heb ik geprobeerd hem uit te drukken maar dat is natuurlijk zeer pijnlijk op een lip en mocht het wel een koortslip zijn heb je de hele boel besmet. Deze pukkel/puist doet echter geen pijn.
Nu kreeg ik vorige week opeens heel veel pijn in mijn mondhoek en jawel deze is behoorlijk gescheurd. Toen dacht ik echt een koortslip te hebben en heb ik daar koortslip crème voor gekocht van de Trekpleister. Ik ben nu al drie dagen aan het smeren maar ik merk geen verbetering, mijn mondhoek blijft pijn doen en die pukkel word ook niets minder. Wel zijn mijn lippen veel droger door die crème geworden. Nu twijfel ik dus echt of het wel een koortslip is.
Welke koortslip kenner weet of dit wel of geen koortslip is? Als het dat niet is smeer ik namelijk veel liever met Labello omdat het dan lekker vettig blijft en veel minder pijnlijk is.
Hier de foto: http://i173.photobucket.com/albums/w58/ ... 224387.jpg
Aan de rechterkant de gescheurde mondhoek, wat op de foto niet zo erg lijkt dan dat het is en links boven het pukkeltje.