Ben ik de enige?
Erg leuk als collega's steeds vragen of het wel goed met je gaat (dikke rode ogen alsof je gehuild hebt en wallen)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vraag me niet hoe het kan maar ik vind het fantastisch.
Shethorsie schreef:Als je in de zomer de deuren/ramen open hebt gezet is er vaak wat stuifmeel naar binnen gekomen. Dus tip 1: maak je huis helemaal schoon. Tip 2: ga naar de huisarts en kijk of zij misschien medicijnen heeft. (Ik zelf heb ook medicijnen, 1 pil en oogdruppels. Werkt uitstekend, ik durf niet meer zonder die dingen in te nemen het huis uit te gaan hahahah)
Arabesk schreef:Shethorsie schreef:Als je in de zomer de deuren/ramen open hebt gezet is er vaak wat stuifmeel naar binnen gekomen. Dus tip 1: maak je huis helemaal schoon. Tip 2: ga naar de huisarts en kijk of zij misschien medicijnen heeft. (Ik zelf heb ook medicijnen, 1 pil en oogdruppels. Werkt uitstekend, ik durf niet meer zonder die dingen in te nemen het huis uit te gaan hahahah)
Ah daarom moest ik dus ook zo vreselijk niezen denk ik midden in de nacht, omdat ik mijn bed had opgemaakt met lakens die nog in de droge tijd in de tuin gehangen hadden.....