Ik ben van plan een nieuwe tatoeage te laten zetten van mijn paard in combinatie met een ander plaatje. Maar nu vroeg ik me af of iemand goede ervaringen (en slechte zijn ook zeker welkom) heeft met tatoeëerders in de omgeving Spijkenisse/Rotterdam. Dit omdat het me lijkt dat een foto moeilijker is dan een 'standaard' tribal en ik uiteraard wel de grootst mogelijk kans wil hebben dat het goed gaat komen. Ik ben er namelijk nogal nerveus over dat het straks niet is wat ik dacht dat het zou zijn en ik er dan spijt van ga hebben, maar ik wil hem wel zeker laten zetten.
Ik heb in het centrale topic gekeken, maar omdat ik de opties graag overzichtelijk bij elkaar wil houden heb ik er een eigen topic voor geopend.
Wel wat verder dan Rotterdam maar ik zou je tattoo tim aanraden in hoek van holland. Zijn collega waar hij mee werkt Niels heeft 2 tattoo's bij mij gezet en tim zelf 1 bij mij en 1 bij me vriend kleine tattoo's en gaat in september mijn vriend zijn andere halve boven lichaam vol zetten.
wij vinden t beide 2 geweldige artiesten en zeker een aanrader!