Donderdag aangekomen in Turkije en vanmiddag lag ik al in het ziekenhuis. Gisteravond was ik al niet lekker en vanmiddag ging het mis. Ik werd kotsmisselijk. Overgeven en aan de diarree. Toch besloten op aanraden van de reis leiding naar het ziekenhuis te gaan. En ja hoor.. ik moet minimaal een nacht blijven. Ik heb eeb infectie in me darmen/maag. Al 2 zakken vocht gehad en 2 antibiotica. Ik hoop dat ik morgen weer naar het hotel terug mag..
Daar ben je mooi klaar mee. Enig idee hoe je het opgelopen hebt? Beterschap en sterkte. Ik duim voor je dat je morgen gewoon weer naar het hotel mag en toch nog van je vakantie kunt genieten. Hoe lang blijven jullie?
Ladybird
Geplaatst: 16-08-14 23:04
Awhh jakkes! dat is schrikken zeg! heel veel beterschap!
newt
Geplaatst: 16-08-14 23:05
Wat vervelend!! en al helemaal in het buitenland. Beterschap en hopen dat je morgen weer fit bent. Verkeerd eten gehad? Of water/douche? Of weten ze dat niet.
Boras
Geplaatst: 16-08-14 23:08
Beterschap!
Onze dochter van 1 lag er vorig jaar in met dezelfde klachten. Let wel op dat ze niet teveel medicatie op je loslaten. Daar zijn ze goed in in Turkije
lovelady1
Geplaatst: 16-08-14 23:09
Beterschap en hopen dat het niet heel erg is
Nymbous
Geplaatst: 16-08-14 23:15
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 16-08-14 23:17
Bekend verhaal! Ook ik lag in mijn vakantie in Turkije in het ziekenhuis aan het infuus, salmonella en e.coli
He getsie, lekker begin van je vakantie zeg.. Beterschap! Hopelijk kan je nog een paar daagjes lekker genieten langs het strand
LillvalantoS
Geplaatst: 17-08-14 01:19
Beterschap! Het erge in het buitenland is wel de ziekenhuizen ! Ze zien er altijd zo oud verlaten (horrorachtig) uit Lag paar weken geleden ook in kroatie in het ziekenhuis bah wat eng ! Hopelijk kan je nog van je vakantie genieten en mag je snel et ziekenhuis uit!
Ah joh wat vervelend! Hopelijk snel weer opgeknapt. Sterkte en beterschap!
luckyfarm
Geplaatst: 17-08-14 03:23
Waarschijnlijk ligt het aan de hoeveelheid olijfolie. Mijn vriend had het ook vreselijk. De volgende keer Norit meenemen!Sterkte!
Knakker
Geplaatst: 17-08-14 08:01
balen zeg, beterschap!
tassie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 08:05
Ligt idd waarschijnlijk aan de olie. Ik voel me nu weer fit. Hopelijk komt de dokter snel om te kijken of ik terug mag. We blijven tot de 24ste. Gekukkig geen horror ziekenhuis maar een mooie met vriendelijk personeel.
Niet te lang blijven als je jezelf beter voelt. Sommige ziekenhuizen in het buitenland willen je soms langer houden dan nodig is puur voor de centen.
Espoir_
Geplaatst: 17-08-14 08:19
Laten testen op salmonella!! Ik heb dit vorig jaar gehad! Ik heb er 4 nachten gelegen, was helemaal uitgedroogd en alles kwam er van onder en boven uit. Ieder slokje water dat ik nam kwam er 10x harder uit dan het erin ging en mijn darmen gingen er helemaal door van slag.
Ik heb eerst 2,5 dag op de hotelkamer gelegen en toen begon ik dus te ijlen etc. Toen ook opgenomen en ze deden allerlei onderzoeken, maar testte niet op salmonella. Ik mocht eerst niet naar huis op de vertrekdag maar ik heb het toch voor elkaar gekregen (met incontinentie luier, zware pijnstilling etc). Thuis meteen naar de dokter geweest want ik werd zieker en zieker. Hij heeft mij dus wel meteen getest op salmonella. Toen kreeg ik de juiste antibiotica en kwam ik er vanaf.
De clu van het verhaal: vragen of ze op salmonella testen,zonder de juiste antibiotica ga je namelijk niet beter worden. Ze geven je allerlei antibiotica's etc, maar die zijn niet effectief tegen die salmonella.
Als je een pb wilt met het hele verhaal wil ik die sturen hoor!
Heel veel beterschap!! En laat je niet zomaar naar het hotel terug sturen. Ik was na 1 nacht eerst ook terug gestuurd omdat ik me toen fitter leek te voelen (zware pijnstilling spuit gehad), maar ik kon weer terug..