WalkFit Platinum (inlegzolen) - ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

WalkFit Platinum (inlegzolen) - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 09:53

Soms zap ik langs een homeshoppingchannel en vaak blijf ik dan toch iets langer hangen dan 1 seconde. :+

Nu zag ik laatst de WalkFit Platinum inlegzolen.
http://www.tommyteleshopping.com/walkfi ... oCVNTw_wcB

Natuurlijk zeggen ze op de reclame dat die AMAZING zijn, maar ik vroeg me af of er bokkers zijn die deze inlegzolen gebruiken en wat de ervaringen zijn?

marlies85

Re: WalkFit Platinum (inlegzolen) - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:11

Ik heb de voorganger ooit gehad van mijn moeder. Opzich erg prettig maar voor mij schoten ze nog wat te kort, heb echt op maat gemaakte steunzolen nodig :)

Nies_

Re: WalkFit Platinum (inlegzolen) - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:32

Ik heb gehoord van iemand die daar werkt dat die dingen het meest terug worden gestuurd van allemaal. Mijn mening erover: prima als je graag op goedkope flut schoenen loopt en daardoor pijn krijgt, maar fatsoenlijke schoenen kopen is een betere optie en als dat nog niet werkt zullen het steunzolen moeten worden. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 18:15

Oke dan wordt het voor mij al een stuk minder aantrekkelijk om die dingen aan te schaffen.

Ik ga over een tijdje een staand beroep doen en dacht dat dit misschien een mooie aanvulling zou zijn op goede schoenen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:20

Ik heb een keer last van een ontsteking in mijn voet gehad (sesambeentje! Hebben mensen ook!) deze zooltjes hebben mij gered! Je voetafwikkeling gaat beter. Natuurlijk niet hetzelfde als goede schoenen en/of steunzolen, maar mij hebben ze geholpen.