Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Molfre schreef:Beste bokkers,
Al jaren kamp ik met een stijve, pijnlijke nek. Hier heb ik nooit veel aandacht aan besteed omdat het een deel van mijn leven werd. Ik kraakte de boel als ik er last van had en dat was 't.
Nu hebben recentelijke gebeurtenissen mij een beetje opgeschrokken. Over de vakantie heen kreeg ik ook last van mijn rug (weer niet naar de HA) natuurlijk en afgelopen dinsdag liep ik de hele dag met een steek in mijn linker heup rond maar echt heel diep van binnen. Toen ik thuis kwam verging ik van de pijn en kon ik geen stap meer zetten, niet alleen door de pijn, maar vnl. omdat mijm linker been mijn gewicht niet meer droeg! Ik ging op 2 benen staan en hij zakte gewoon onder me weg! Dat gepaard met de pijn heeft mij doen besluiten mijn tas te pakken, vriendlief achter de PC vandaan te trekken en op naar de HA post. Na 2 uur wachten stuurde de beste man mij naar huis met 2mg Diazepam en 3mg codeïne. Ik was op z'n zachtst gezegd ernstig teleurgesteld.
De volgende dag was de pijn goed te doen maar kon ik nog steeds niks met dat verrekte been, dus op naar mijn eigen huisarts. Resultaat: afspraak voor een MRI, 30mg codeïne en 500mg Naproxen.
Het gaat nu ietsje beter, ik loop weer enigs zins, maar de pijn blijft. Het rare is dat ik nergens anders last heb van tintelingen of doofheden (wat op een beklemde zenuw zou duiden).
Ik begin nu te vermoeden dat eea.met elkaar te maken heeft. Ik heb al ong. een jaar last van verstoppingen en ondanks gezond eten en bewegen ben ik in het afgelopen halve jaar 15kg aangekomen. Hier heeft de HA me Orlistat voor gegeven, maar tot noch toe geen resultaat.
Helaas wil de HA hier niks over kwijt en ik word er gewoon zo moe van.
Heeft bokt ideeën?
, maar top dat je geweest bent en nu maar weer je lichaam langzaam aan laten herstellen