Omdat ik altijd ENORM ongesteld ben, en daarbij soms echt ziek ben, en met migraine op bed lig, slik ik 2 strips en dan een stopweek. Altijd goed gegaan tot laten we zeggen een half jaar geleden. Verloor wat bloed door mijn pil heen. Goed, kan een keer gebeuren, maar inmiddels gebeurd het iedere keer.. Een paar dagen is het 'schoon' en verlies ik geen bloed, maar daarna begint het met gelig slijm. En dan van de een op andere dag echt donkerbruin bloed. Vorige maand naar de dokter geweest, en zij wou eigenlijk meteen mijn baarmoedermond controleren. Had dat niet verwacht en ze begreep me wel dus stelde het volgende voor; direct stoppen met de pil op t moment van bloeden, en dan echt 7 dagen stoppen en dan weer verder. Dit heb ik gedaan, maar ging vlak daarna (nadat ik weer mocht slikken) op vakantie, dus weer mijn pil doorgeslikt. Nu is het weer feest voordat mijn strip is afgelopen. Ik moest terug komen als het weer gebeurde.. Ik stop nu weer 7 dagen met de pil en kijk de volgende strip aan vanwegen dat doorslikken.. Maar ik vraag me af wat het kan zijn als dat niet helpt..
En eerlijk gezegd zie ik onwijs op tegen dat onderzoek dat ik met m'n benen wijd op tafel mag en er iemand zo naar binnen kijkt...
Zwangerschap is uitgesloten trouwens! Dokter stelde de vraag of er (baarmoederhals)kanker in de familie zat. Ook niet het geval..
Heeft iemand enig idee wat dit is/kan zijn? Er komen hier op Bokt altijd van die gruwelijke dingen voorbij die mij misschien over de drempel heen helpen op toch naar die dokter te gaan en dat onderzoek te laten doen, want op dit noemt durf ik dat echt niet..

het was voor mij ook de eerste keer en ik was echt zo klaar. Was echt verbaasd.