squats voor vollere billen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Perryx

squats voor vollere billen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 22:55

Ik las laatst iets, dat 'squat's , bepaalde oefeningen, goed zijn om vollere/dikkere billen te krijgen.
Hebben jullie hier ervaring mee? is dit onzin of helpt het wel degelijk ? :)

hier heb ik het gelezen; http://sport.infonu.nl/diversen/113710- ... lenge.html

hoor graag jullie ervaringen..

Arc_En_Ciel

Re: squats voor vollere billen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:56

Het helpt wel degelijk :j Je billen worden er ronder en steviger/strakker van.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 22:58

oke, nou ik wou het ook gaan proberen en ben nu al 4 dagen bezig.
Vond het wel een goed idee aangezien ik heel slank ben, zou een iets vollere bips wel mooi zijn.. ben benieuwd wanneer ik verschil ga merken.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:59

Toename van spiervolume heeft tijd nodig hoor, dus vooral volhouden dan! :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:59

Het helpt, absoluut. Zoek eens op de 30 day squat challange, heb ik hele goede ervaringen mee. Heb m uiteindelijk zo'n 60 dagen gedaan, als je eenmaal de smaak te pakken hebt.. :') Kreeg zelfs uit mn omgeving vragen of mn kont soms dikker/ronder was geworden.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:00

Zorg voor een goede houding en voor blijvend resultaat moeten de squats wel steeds zwaarder worden :)

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:40

Super goeie oefening, tesamen met lunges. Verwacht enkel van een 30-dagen challenge geen wonderen. Je krijgt geen afgetraind sportlijf door 30 dagen lang elke dag 10 minuten (max bij de challenge) een beetje te bewegen. Je krijgt een afgetraind sportlijf door maandenlang (jarenlang..), dag in dag uit, kei hard te trainen en op je voeding te letten:). en ja, tijdens die trainingen zijn squats echt fantastische oefeningen.

(heb ik je nu uit je droom gehaald -O- ?)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:43

Met alleen squats ga je idd niet veel bereiken hoor..
Hooguit wat strakker.

Wil je voller, dan zal je toch ook op voeding moeten gaan letten en de andere spiergroepen meepakken..

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:49

Ik zou eerst eens langs een sportschool gaan om dit aan te leren. 95% van de mensen die squad doet het namelijk verkeerd en dat kan je je rug kosten. Je billen worden er strakker van en als je het goed doet uiteindelijk iets voller (bij het opbouwen van de spier).

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:14

Florenc schreef:
Super goeie oefening, tesamen met lunges. Verwacht enkel van een 30-dagen challenge geen wonderen. Je krijgt geen afgetraind sportlijf door 30 dagen lang elke dag 10 minuten (max bij de challenge) een beetje te bewegen. Je krijgt een afgetraind sportlijf door maandenlang (jarenlang..), dag in dag uit, kei hard te trainen en op je voeding te letten:). en ja, tijdens die trainingen zijn squats echt fantastische oefeningen.

(heb ik je nu uit je droom gehaald -O- ?)

Klopt wat je zegt, maar als je een strakker lijf wil, kun je dat (afhankelijk van de oorspronkelijke staat van je lichaam), met goede voeding en intensief sporten, ook in een paar maanden bereiken.
Als je als vrouw echt een supergespierd lijf wil ben je inderdaad wel een jaar bezig, afgezien van het onderhouden.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:18

Ja dat helpt! Ik deed er toen ik nog trainde soms 500 op één dag. Ik merkte echt wel dat ik mooiere billen kreeg.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:19

ik kom nu vanaf dinsdag elke dag bij de sportschool mij is verteld dat het geen enkele zin heeft om 1 spiergroep te pakken.
ik doe nu ook squats maar pak gelijk ook benen billen buik rug eigenlijk alles zn beetje en 2x 10 min cardio ik hoop na 2/3 maanden wel wat kilootjes lichter te zijn en dan verwacht ik ook pas resultaat te zien dus ook bij mijn billen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:54

Was het maar zo dat je alleen met squads in 30 dagen tijd vollere billen hebt (en dan de rest ook strakker). Sorry girl, have to work for it en dan ook meerdere spiergroepen. Afvallen of spieren kweken op een specifieke plek werkt niet.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:24

Spieren kweken op 1 plek helpt niet ben ik het niet mee eens. Als je goede squats doet kan het wel degelijk verandering brengen. Ik weet alleen niet of dat binnen 30 dagen zal zijn.
als je bijvoorbeeld gespierdere armen wilt heeft het weinig zin om sit ups te doen.
Je geeft aan dat je slank bent dus ik zou het gewoon proberen p, kwaad kan het nooit (mits je het goed doet)

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:28

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:28

Ik zou dit niet op eigen houtje doen, maar begeleiding zoeken op een sportschool (als je het serieus wilt aanpakken) die je goed kan adviseren welke oefeningen geschikt zijn voor jou (type, gewicht, sportervaring) en voor je doel (dikkere billen). Als je het alleen gaat doen, krijg je denk ik sneller teleurstelling omdat je je doel niet bereikt (door oefening verkeerd uit te voeren, geen kennis hebben van spierfysiologie en opbouw van trainingsschema en voeding) en dat zou jammer zijn, terwijl als je het vanaf het begin goed doet, het grote kans van slagen heeft.

Bij het trainen van spieren speelt voeding trouwens ook een belangrijke rol, dus denk daar ook aan.

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:30

Ik moet ze elke week bij de fysio als oefening meepakken, 10 kg en steeds opbouwen. Kreeg na een aantal maanden wel van anderen te horen dat ik echt een gespierde kont had :D Het helpt wel, enkel zou je inderdaad ook andere oefeningen erbij moeten doen. Doe ik namelijk ook en dan pak je ook rug, buik mee.