Voeten omhoog, een paar kussens op het uiteinde leggen en daar je voeten op.
Azmay
Geplaatst: 07-08-14 09:36
Ik heb juist altijd koude voeten
Inderdaad alleen als ik mijn voeten overbelast had, even een koel badje voor het slapengaan hielp daarmee goed.
magicmist
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-14 09:36
nee, jeuken en gloeien niet.
misschien een hormonaal probleem door afvallen denk ik aan. mijn lichaam is wel wat verward. daarbij werk ik onregelmatig wat mijn slaappatroon ook niet bevorderd. echter heb ik hier nooit last van gehad.
Hubbels
Geplaatst: 07-08-14 09:37
Het zou kunnen dat er een zenuw knel zit, ben je al bij de HA geweest. Zou ik wel eerst even doen eventueel langs gaan bij een podotherapeut
het zijn beide voeten, dus zenuw klem zou dan ook beide voeten betreffen. ik ga idd een afspraak maken bij de huisarts. ik wordt er namelijk niet goed van
Toen het zo heel erg warm was, had ik ook last van te warme voeten, waardoor ik slecht kon slapen. Bij mij hielp het wel om een coolpack (of beter, 2) in een doek te rollen en om mijn voeten heen te doen.
Je schrijft dat je ook al een coolpack hebt geprobeerd, dus waarschijnlijk heb je niets aan deze tip.
Voeten omhoog. Of het einde van je bed ophogen met kussens onder het matras, of gewoon je voeten op kussens leggen. Dat is sowieso al beter en lijkt me nu ook al een stuk helpen.