Zoals de titel het al zegt ik heb last van kleine wondjes aan de binnen kant van me lip. nu zo 1 week wie weet wat het is en hoe ik er vanaf kan komen want het jeukt en doet pijn.
zover ik weet niet.. maar ik doe altijd van alles wat mensen niet voor elkaar krijgen haha... maar het doet pijn het zit ook aan de boven kant en als ik iets eet lijkt me lip voor me gevoel helemaal rimpelig te worden. ben nu weer aan poetsen met zendium.
Kaus
Geplaatst: 06-08-14 23:46
Op je lip gebeten? Dit soort plekjes heb ik ook wel eens op mijn arm als ik te hard door krab om niks. Dan spatten de kleine adertjes.
Dan denk ik dat het een allergie is. Al nagegaan wat je de afgelopen dagen hebt gegeten wat je normaal niet eet? Ik zou nog even 2 weken wachten met naar de HA gaan. Gaat waarschijnlijk vanzelf over.
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-14 23:50
het zou ook allergie reactie kunnen zijn of vitamine c gebrek. heb dat vroeger gehad
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-14 23:51
JoopC schreef:
Misschien is het morgenvroeg over. Hoe lang heb je hier al last van? Ik heb trouwens ook een vrij rimpelige lip, al mijn hele leven.
1 week al last van
romyloverrr
Geplaatst: 06-08-14 23:51
ik heb zoiets we eens gehad nadat ik een heel pak extra zure matten heb opgegeten. Toen had het zuur zich gewoon ook worden gevreten.