Eigenlijk al sinds ik klein ben, vind ik maar weinig eten lekker. En dan vooral avondeten.
Mijn ouders worden er nog gekker van als ik, want zelfs als ik mijn best doe om gewoon te doen alsof ik het lekker vind, ze kunnen het aan mijn gezicht zien. Dat vind ik ook vervelend voor hun, wat ze doen elke avond weer hun best om eten klaar te maken. Bloemkool, broccoli, spinazie, zuurkool, noem maar op. Ik krijg het gewoon echt niet weg. De laatste tijd maakt mijn moeder nog wel eens overschotels dat gaat dan nog wel weer iets beter, maar dat kan natuurlijk niet elke avond. Elke avond kijk ik weer op tegen het avondeten, mensen zeggen dat je dingen moet leren eten, maar hoe vaak ik het ook met lange tanden naar binnen werk, het helpt niet. Lasagne, spaghetti, enkele soorten stamppot, gebakken aardappels en af en toe een ovenschotel gaan er nog wel in. Maar verder..
Ik hoop dat jullie misschien tips hebben, want het is nogal vervelend voor mij maar ook voor mijn ouders.
Als ik dingen eet die ik gewoon echt niet lekker vind, dan beleef ik er heel geen plezier meer aan en zit ik ook met lange tanden te eten.. Als ik geen kotsneigingen krijg
Ik eet gewoon wat ik wel graag lust en probeer zo genoeg binnen te krijgen. Ik ga er niet eens meer aan beginnen om alles te leren eten, het kost mij gewoon te veel moeite en met emetofobie erbij eet je niet graag dingen waar je kotsneigingen van krijgt 
En die werk ik dus zo naar binnen.
Als ik niet genoeg had gegeten en ik had 's avonds honger had ik pech, dan neem je maar een glas water of een boterham met kaas. Ik ben nooit gedwongen om te eten.