Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kiwipitje schreef:Heb bij Bol.com zo'n rek besteld om thuis te oefenen daarmee. De FB groepen heb ik inderdaad toegevoegd. Heb jij speciale schoenen? Zag dat ze bij Decathlon heel goedkoop trail schoenen hebben. Zou dat wat toevoegen? Ik wil m'n goede schoenen niet gebruiken en m'n oude zijn afgelopen Nike Free dus met heel gladde zool.
)
TamiBambi schreef:Doeeeeeeennn ik vind het ook rete spannend.. ik kan juist wel rennen maar geen obstakelsIk zit zo te twijfelen om het een keer te doen!! Het lijkt me zo gaaf! Alleen die afstand he! Rennen doe ik echt nooit, en vind ik ook niet leuk om te doen.
Maar het is wel echt heel gaaf. Dus misschien toch maar een keer gewoon doen....

Helaas heb ik bij de mud/obstacleruns tot nu toe alleen maar T-shirts gekregen. Misschien moet ik eens wat selectiever gaan zoeken
was ook neit van plan om voetbalschoenen te kopen.. Ik heb het over het verschil in zool van trailschoenen... Dus sowieso een trailschoen maar die heb je echt met noppen aan de onderkant zoals de Salomons in de link hierboven of gewoon met een grove zool. Ik weet namelijk niet waar ik op moet letten en waarmee je goede grip hebt.
Niet dat ik niet genoeg hardloopschoenen heb ofzo... Maar een stuk of 4 paar...)
Walrus schreef:Ik denk dat ik gewoon mijn oude hardloopschoenen aan trek.
Heb laatst nieuwe gekocht en ook voor in de sportzaal nieuwe, als ik tegen mijn vriend zeg dat ik weer nieuwe nodig heb wordt hij denk gek