Ik word er gek van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Isaboy

Ik word er gek van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 18:02

Waar zal ik beginnen,

Het begon met mijn rechter oog mijn zicht werd slechter ineens
Naar de dokter gegaan en verwijzing naar het zh oog arts,
Vele onderzoeken verder nog niks duidelijk zelfs mri gehad vorige week van mijn hersenen, vrijdag uitslag

Daarna kreeg ik last van mijn keel en oor naar de dokter,
Antibiotica gehad werkte niet bloed laten prikken kwam alleen verhoogde ontstekings waarden uit ... weer terug.. conclusie oor naar binnengeslagen trommelvlies en doorverwijzing naar de kno arts voor oor en keel mij amandel is opgezet. Waar ik vrijdag een afspraak heb,

Sinds gisteren begon mijn menstruatie weer te lopen voor een half dagje..... ik snap er niks meer van 2 weken geleden nog geweest,

Vanacht kreeg ik buikpijn links van onder mijn ribben tot bij mijn lies. Wat nu nog steeds aan houd paracetamol werkt niet ben ik achter.... ben er misselijk bij en het is een zeurende aanhoudende pijn.

Wat moet ik nou ik word gek van al die klachten en moet ik nou alweer naar de dokter ?Eigenlijk durf ik niet meer! Ze zien me alweer aankomen!
Aan de andere kant vind ik het steeds vreemder worden.

Ook heb ik nu ongeveer 2 weken last van mijn rug soms kom ik niet eens overeind na het zitten.

Ik weet het even niet meer ik ga helemaal niet snel naar een dokter liever niet zelfs !! Maar nu ik blijf gaan..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:05

Tsja, het is heel simpel: loop je dokter plat. Je bent er nog niet vanaf dus de oplossingen voor zover die er zijn geweest was het niet. Als je langer blijft wachten word je er niet beter op en het is de dokter zijn werk dus die boeit het vrij weinig.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:07

Krijg je de uitslag van de mri nog aanstaande vrijdag of was het afgelopen vrijdag de uitslag. Krijg je hem nog zou ik die even afwachten.

Wat betreft je menstruatie, kun je zwanger zijn mogelijk of is er iets verandert in het patroon de laatste maanden?

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 18:16

Uitslag van mri krijg ik aanstaande vrijdag ook heb ik daarna afspraak met de kno arts,

Zwanger... ik heb de inplanon dus dat lijkt mij van niet...

Ik weet dat de dokter er voor je is om te helpen, maar toen ik kde assistente belde voor mijn keel en oor werd ik afgescheept met neem maar een ijsje de keer daarop pak maar een neus spray, ik heb deze dokter nog niet zo heel lang.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:41

Ik zou eens een zwangerschapstest doen.
Het is een bekend symptoom dat je ogen slechter worden tijdens een zwangerschap. Ook worden bloedingen wel aangezien voor menstruaties. Ik zou eerst eens testen, je zal de eerste niet zijn die zwanger is geworden met implanon