ik heb al een paar weken last van mijn linker pols het is meer een zeurende pijn en gaat ook niet weg ik heb voor zover ik weet nooit een blessure gehad aan die pols maar ik kan niks zwaars tillen of de riem van mijn hondje aan die kan vasthouden dit komt ook omdat hij trekt
weten jullie misschien wat het is ? of wat ik er aan kan doen naar een dokter gaan doe ik liever niet
nou ik heb nogal een hekel aan dokters dit komt omdat ik enorm veel onderzoeken voor andere dingen heb gehad en ik ga sws niet graag snel naar de dokter
Anoniem
Geplaatst: 04-08-14 17:43
Hebben ze niet zoiets als een huisarts in Zoetermeer? Hij gaat er echt niet in zitten prikken of peuren hoor.
vuurneon
Geplaatst: 04-08-14 17:43
Naar de dokter gaan. Je hebt er last van en er moet nu iemand naar kijken. Als je het spannend vindt, neem dan een vriendin, vader of moeder mee
maatje987
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 17:45
oh ja hoor die hebben we wel maar ik hou er echt niet van om naar de dokter te gaan
en ik kan hem gewoon normaal bewegen maar ik kan niks zwaar tillen of mijn hond zijn riem in mijn linkerhand nemen
PureSG
Geplaatst: 04-08-14 17:45
Tsja, naar de dokter gaan is nooit leuk (tenzij je een aantrekkelijke dokter hebt ), maar ze zijn er niet voor niets. Als jij daadwerkelijk zo'n last hebt van je pols, zou ik er toch naar laten kijken.