Elke dag hoofdpijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JustAshley

Elke dag hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:10

Zoals de titel al zegt, heb ik elke dag hoofdpijn.
Maar het gekke is dat het meestal rond 14:00 begint en om 20:00 weer weg is?
Het is niet verschikkelijk dat ik niet meer kan functioneren maar het is wel heel vervelend !
Het zit achterin rechts in m'n hoofd.
Als ik buk en ik kom weer overend is het een paar seconden heel heftig. Is iemand die dit herkend en weet wat het is ? Ik ga liever niet zo maar naar de ha en hoop dat het snel weer over is! Ik heb het nu ongeveer een week !

Ayasha
Blogger

Re: Elke dag hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:11

op bokt zitten geen dokters. Hoofdpijn kan van alles zijn, spanning, van de zon, warmte, te weinig drinken krijg je hoofdpijn van, evenwichtsorgaan dat in de war is geeft hoofdpijn net als spanning in de nek...
IMO als je niet naar de dokter wil doet het nog geen pijn genoeg. :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:11

Drink je genoeg? Eet je genoeg? Hoe is je zit/werk/houding? Zit je veel in de zon?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:12

Heb je je ogen bij de oogarts laten controleren ? en drink je wel genoeg, anders even langs de dokter gaan!

Ik had dit een paar jaar geleden ook ben toen langs de dokter gegaan en die zij dat ik veel water moest drinken .. wat ik onzin vond week later was het weg

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:13

Helaas ben ik werkloos en ben dus thuis ik doe thuis klusjes in het huis en drinken doe ik gewoon normaal ... Niet weinig niet mega veel ik zit niet in de zon

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:14

stress van het werkloos zijn?
probeer eens meer water te drinken, geen pijn in je nek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:14

Wat dacht je van naar de dokter gaan. Iedere dag hoofdpijn is verre van normaal.

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:15

Ik denk dat ik het dan toch maar met veel water drinken ga proberen ! Ik heb geen pijn in m'n nek en de stres valt opzich wel mee maar dat kan altijd natuurlijk

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:15

Tijdens die klusjes in huis, ben je ergonomisch bezig? Zit je als je met je telefoon/laptop/tablet bezig bent ook op een goede manier? Want hoofdpijn kan ook prima komen door verkeerde houding, waardoor je nek ipv je rug de meeste last draagt en dan trekt dat door naar je hoofd.

Heb je op dit moment ook zorgen?

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:21

Ayasha: het is inderdaad nog niet verschrikkelijk pijnlijk maar het begint zo langzamerhand vervelend te worden ! Ik heb wel een beetje zorgen maar nou niet dat ik daar de hele dag aan denk maar dat kan natuurlijk altijd mee spelen.
Ik heb geen idee ofdat ik juist zit ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:23

Zit je goed rechtop, of hang je meer?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:23

Heb je toevallig last van je tanden of kiezen? Veel gaatjes gehad?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:24

Ik heb hier al meer dan 5 jaar last van, soms zo erg dat ik niet onder de dekens vandaan kan komen. Soms sluimert het gewoon (zoals nu).

Ik heb alles wat mogelijk is al geprobeerd en ze weten niet waar het weg komt.

Wat voor mij helpt is altijd een zonnebril op, en neusspray gebruiken wanneer het echt erg is. En uit de zon blijven. -O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:25

JustAshley schreef:
Ayasha: het is inderdaad nog niet verschrikkelijk pijnlijk maar het begint zo langzamerhand vervelend te worden ! Ik heb wel een beetje zorgen maar nou niet dat ik daar de hele dag aan denk maar dat kan natuurlijk altijd mee spelen.
Ik heb geen idee ofdat ik juist zit ?

Ik zou gewoon eens naar de dokter gaan, kijken wat die zegt. Een week lang elke dag hoofdpijn (ook in geringe mate) is gewoon reden om het even te laten nakijken. :)
Pak je toevallig de pil? Of andere medicatie?
Sommige medicaties en ook de pil hebben hoofdpijn als bijwerking. Maar ook dan moet je even de HA raadplegen als je daar last van krijgt omdat zeker bij de pil, het een voorbode van ergere dingen kan zijn. je hebt maar 1 lijf, 1 hoofd... Better safe than sorry.

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:25

Cayenne ja dat klopt kan dit er mee te maken hebben ? En vuurneon dit is verschillend per dag
En ik gebruik de pil maar ik gebruik al 5 jaar dezelfde
Laatst bijgewerkt door JustAshley op 04-08-14 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:26

Ik heb er ook last van gehad een half jaar lang. Slik je medicatie? Drink je genoeg? Zit je niet dag en nacht voor de tv/computer? etcetc. dat zijn allemaal dingen die je met de huisarts moet gaan bespreken. Ze dachten bij mij dat het spanningshoofdpijn was, dus naar de fysio geweest. Maar dat was het niet, schijnt het mijn medicatie voor hooikoorts te zijn.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:29

Ik zou naar de dokter gaan, hij gaat je niet gelijk spuiten of opereren ofzo, dus daar hoef je niet bang voor te zijn :+ Ik had eerst ook regelmatig last van hoofdpijn/migraine en ik ben nu van pil gewisseld en wat een wereld van verschil zeg. Had ik dat nu meer 3 jaar geleden gedaan :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:31

JustAshley schreef:
Cayenne ja dat klopt kan dit er mee te maken hebben ? En vuurneon dit is verschillend per dag
En ik gebruik de pil maar ik gebruik al 5 jaar dezelfde

Oh ja hoor, dat kan zeker wel. Ik herken mezelf namelijk helemaal in jouw klachten. Ik had ook problemen met mijn tanden en kiezen en ondraaglijke hoofdpijn. Zo erg dat ik er niet meer van kon slapen. Het bleek dat de wortels en zenuwen van mijn tanden aangetast waren en dat trekt door je hele hoofd heen, en daar kwam de hoofdpijn vandaan. Ik had het overigens ook niet de hele dag, maar met vlagen.
Sinds ik daarvoor behandeld ben heb ik nooit meer hoofdpijn gehad! Wat een verademing! *\o/*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:31

Je kan ook na jaren bijwerkingen er op ontwikkelen. :) Lichaam is toegeeflijk tot op een bepaalt punt. :) Kan zomaar zijn dat dat punt bereikt is.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:35

Gewoon naar de huisarts gaan, die kan je beter helpen dat de mensen hier op Bokt. Het kan namelijk aan van alles liggen, dus dan moet je met veel rekening houden.
De huisarts kan je precies vertellen wat je hebt en dat is beter dan mensen op internet ;).