Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eleionomae schreef:En dan ligt het ook nog aan het merk lens. De mijne mag ik 5 dagen lang dag en nacht in houden en dan 1 nachtje uit een dan gewoon weer 5 dagen en nachtenzijn ook zachte maandlenzen.
1x een nachtje kan echt geen kwaad
Sam2 schreef:Eleionomae schreef:En dan ligt het ook nog aan het merk lens. De mijne mag ik 5 dagen lang dag en nacht in houden en dan 1 nachtje uit een dan gewoon weer 5 dagen en nachtenzijn ook zachte maandlenzen.
1x een nachtje kan echt geen kwaad
Welke lenzen zijn dat als ik vragen mag? Lijkt mij ideaal! En dan ook geen last als je wakker wordt? Als ik in slaap gevallen ben met mijn lezen nog in en ik word wakker, doen ze zeer van de droogte. Ik kan zowat niet uit mijn ogen kijken dan.
@iejoorr, 1 nacht maakt inderdaad niet uit, zoals de rest zegt gewoon even je ogen een dagje rust gunnen.
Kiwipitje schreef:Die lenzen heb ik ook alleen geeft mijn Opticien aan dat af en toe een dag-nacht-dag prima is maar geen vijf dagen

Ik heb er nooit last van gehad. Het is alleen even irritant als je wakker wordt omdat de boel zo uitdroogt. Ik ben hier naderhand wel mee gestopt puur om mijn ogen meer rust van de lenzen te gunnen. Sindsdien doe ik ze wel altijd uit ook al heb ik geen zin. Er was overigens niets medisch aan de hand met mij, was gewoon een 'dit is misschien niet zo slim'-voorzorgsmaatregel. Door de oogarts wordt zelfs gezegd dat ik mijn lenzen vaker zou moeten uitdoen en een bril zou moeten dragen, maar meh
Nu moet ik wel zeggen dat ik enorm weinig irritatie heb van mijn lenzen als ik sommige verhalen om mij heen hoor. biancalaylo schreef:Niks aan de hand! Me stief vader heeft ze jarennnn in gehad. En ik hou ze ook snachts in nu te horen gekregen dat ik ze wel echt uit.moet doen snachts maar nu dus al 1,5 jaar slaap ik er snachts mee. Wel gewoon steeds nieuwe in haha