Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xLianneZorro schreef:Ik ben me net een hoedje geschrokken. Mijn vriend kletst wel eens gezellig tegen mij in zijn slaap. Dit deed hij net dus ook en opeens zag ik dat de helft van zijn kussen gewoon zeik nat is en een deel van het matras.
Ik weet dat het nu ook wel warm weer is, maar dit heb ik nooit gezien. Kan ik hier iets voor doen? Of ben ik nu gewoon een bezorgde vriendin...
xLianneZorro schreef:Heb hem net wakker gemaakt en even wat te drinken gegeven maar hij slaapt weer in no time. Dus ga er van uit dat jij er geen last van heeft.
wel heeft hij overdag dat hij erg snel zweet, ook al hij net uit de douche komt. Dit heeft hij wel aangegeven dat hij dat vervelend vind. Maar savonds heb ik nog nooit met hem meegemaakt...
!
. Is die aandoening enkel iets van over heel het lichaam of ook echt voor de oksels want in dit weer heb ik last van mijn eigen zweet en geur wat overmatig douchen betekend...
(van mijn pa mee trouwens moeder lief heeft nergens last van) . Oh god dit is beschamend
. Rienn schreef:Ik heb het met periodes dat ik ontzettend zweet in mijn slaap, zo erg dat ik er zelf wakker van word. Het gekke is, overdag zul je me niet zien zweten, hoe warm het ook is.
.
Ik weet hoe het voelt om ernaast re moeten liggen.