Ik weet dat er vaak reacties komen van toch even naar de huisarts gaan maar aangezien ik best wel bang ben voor de dokter ga ik het toch eerst hier proberen.
Ik ben nu al een paar dagen snel 'duizelig' ik word dan even heel licht in me hoofd en het word dan wat zwart voor me ogen. Nu is het al bekend dat ik niet goed tegen hitte/benauwd weer kan. Maar nu ben ik ineens heel misselijk en hoofdpijn.
Ongeveer een jaar of 2 terug ging ik op stal bijna onderuit. Ik kreeg het eerst ontzettend warm en daarna begin ik kleine zwarte puntjes te zien die steeds groter werden. Ze hebben me toen mee naar binnen genomen (me paarden staan bij vrienden van ons die een koeienstal hebben) maar voor ik halverwege was zakte ik in elkaar. Er werd toen tegen mij gezegd 'blijf je wel bij me' waar ik pas heel laat antwoord op gaf. Eenmaal binnen zag ik alleen de ogen van de mensen die op de bank zaten en meer niet. Ik was al zo goed als weg en kreeg zowat pure ranja gevoerd. Toen dat eenmaal begon 'te werken' was ik nog geen 5 min later zo hyper als een konijn me drugs op
Ik had nergens geen last van. We hebben dit ook niet laten onderzoeken. Ik weet niet of dit een verband kan hebben maar elke keer ben ik dus weer 'bang' dat ik onderuit ga. Ook slaap ik sins ik last heb van het snel 'duizelig' zijn best wel slecht. Ik word van elk dingentje wakker en kom moeilijk in slaap.
Nu is mijn vraag aan jullie of jullie misschien weten wat dit is. Ik let goed op wat ik eet/drink en hoeveel ik eet/drink en hier is niets mis mee. Ik heb ik me verleden wel altijd slecht gedronken maar voor mij doen drink ik nu veel, ik heb mezelf verplicht veel minstens 1 liter per dag te drinken (vroeger dronk ik soms nog geen halve liter). Met me eten is al helemaal niets mis want ik eet super veel.
een klein prikje in je vinger die je niet eens voelt en ze weten of je bloedarmoede hebt of niet. 

Maar ik zou je toch willen aanraden om het er met mensen over te hebben en op de momenten dat je je niet lekker voelt, ontspanning op te zoeken en dingen te doen die je rustig maken. Helpt dat niet, dan toch eens denken aan iets meer fysieks. Maar ik vind het nog steeds klinken als paniek. Succes!