Wie heeft er nog meer last vd warmte?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Wie heeft er nog meer last vd warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 19:02

Hee Bokkers!

Zo dat is een tijd geleden dat ik een topic heb geopend, had gehoopt binnenkort weer een topic te openen van Oniro en mij, en niet van geklaag door de warmte :+

Op dit moment ben ik dus de hele dag ontzettend duizelig en echt kots en kots misselijk, ik rijd op dit moment 2 pony's en mest de wei en stal uit allemaal in de brandende zon.
Ondanks dat ik veel er bij drink, trekt mijn lichaam het op een of andere manier gewoon niet :n
Ik ben zelf echt een zomermens! Ik houd van warm weer, en op vakantie (we gaan meestal naar Egypte in de zomer dus zo rond de 45 graden is het daar) en dan doe ik weinig en dan heb ik er ook bijna geen last van.....

Wie heeft nog meer last van dit probleem?

:wave:

Warboel

Re: Wie heeft er nog meer last vd warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:13

Mja ik weet niet, heb er niet echt extreem last van maar echt lekker voel ik me er ook niet bij :+
Echt misselijk word ik gelukkig niet, maar heb wel de hele dag jeuk op m'n armen, nek en benen (vooral elleboog- en knieholtes en bij m'n kaak is het echt vreselijk) als ik in de zon gelopen heb, ik krijg altijd hoofdpijn en ik ben zoooo moe :P Een beetje zonnetje e.d. vind ik heerlijk maar zoals van de week, 35 graden en vandaag bijvoorbeeld zo benauwd... Nee dat vind ik niet fijn.

Maargoed verder zal ik niet klagen, ben allang blij voor de zomermensen onder ons dat het zulk lekker weer is!
In de winter mag ik weer blij zijn met het weer! :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:16

Ik vind het ook veel te warm :( Eenvoudige oplossing: stallen en wei 's morgens en 's avonds doen :))

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 19:22

Warboel schreef:
Mja ik weet niet, heb er niet echt extreem last van maar echt lekker voel ik me er ook niet bij :+
Echt misselijk word ik gelukkig niet, maar heb wel de hele dag jeuk op m'n armen, nek en benen (vooral elleboog- en knieholtes en bij m'n kaak is het echt vreselijk) als ik in de zon gelopen heb, ik krijg altijd hoofdpijn en ik ben zoooo moe :P Een beetje zonnetje e.d. vind ik heerlijk maar zoals van de week, 35 graden en vandaag bijvoorbeeld zo benauwd... Nee dat vind ik niet fijn.

Maargoed verder zal ik niet klagen, ben allang blij voor de zomermensen onder ons dat het zulk lekker weer is!
In de winter mag ik weer blij zijn met het weer! :D

Ik krijg alleen aan het eind vd dag wat jeuk op mijn armen door de droogte, wel erg fijn dat je niet echt misselijk word!
Ik heb op zo'n dag als vandaag echt heel erg veel kotsneigingen (komt deels door de duizeligheid) gelukkig kan ik het "ophouden" en gaat het weer beter wanneer ik op bed ga liggen of een koude douche neem :)

Het punt is dat ik me vanochtend had verslapen (werd pas 12.30 wakker) en moet vanavond weg (wat ik uiteindelijk heb afgezegd, kan niet eens fatsoenlijk lopen := )

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:27

Ik kan er totaal niet tegen, heb alles thuis dicht aan de zonkant en zonnescherm buiten naar beneden. Ik heb een handventilator die ook water spuit, zet ik in de koelkast 's nachts, en een ventilator naast mijn bed en als het te ernstig wordt doe ik de airco aan. Ik word er ook dood en doodmoe van. In de ochtend doe ik nog wat maar voor de rest graaf ik me in :(
Het gekke is dat als ik in Spanje ben, in het voorseizoen, en het is 27 of 28 graden ik nergens last van heb, zal wel niet zo vochtig zijn als hier. Ook zit ik in de leeftijdsfase dat ik opvliegers heb en daar ben ik dus nu helemaal niet blij mee _-:(

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:37

Vroeger kon ik héél goed tegen de warmte.. no problemo.. :D

Maar de laatste 2-3 jaren kon ik er niet meer tegen en werd ik ook echt beroerd, tot bijna 'out' gaan.
Nu ben ik 10 kg afgevallen en kan ik er wél weer heel goed tegen _/-\o_
Waarschijnlijk kon ik de warmte dus niet goed kwijt toen ik wat zwaarder was.. :o

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:44

Het enige wat ik doe is met zo min mogelijk kleding aan onder de ventilator liggen in de slaapkamer en wachten tot de dag om is... ik heb t nog nooit zo extreem gehad en denk dus dat t mede komt door mijn zwangerschap maar wordt gewoon echt verdrietig van dit weer....

zonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:52

Ik denk dat iedereen wel last heeft van de warmte :)

Mijn paardje staat dag en nacht buiten, Dus wel elke dag mesten enz.
Maar hij heeft met dit warme weer lekker vakantie :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:59

Hier meld zich nog iemand :wave:
Ik hou van de zon maar kan er heel slecht tegen. Moet minstends 2 liter drinken anders val ik flauw. Misselijk en draaierig ken ik. En onwijs zweten. Als ik m'n sokken al aantrek breekt het zweet me uit haha.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 20:06

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!
Heb het wel eens eerder gehad maar nog nooit zo erg als dit jaar!!
Dit is echt al de 2e keer dit jaar dat ik er echt bijna van ga flauwvallen :n
En ik ben echt een zomermens ik ben gek op de zomer (heb echt een hekel aan de winter , heb zelfs een keer in een winterdepressie gezeten := ) maar dan moet ik niet te veel te doen hebben :D

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 20:07

Lis_Ol schreef:
Hier meld zich nog iemand :wave:
Ik hou van de zon maar kan er heel slecht tegen. Moet minstends 2 liter drinken anders val ik flauw. Misselijk en draaierig ken ik. En onwijs zweten. Als ik m'n sokken al aantrek breekt het zweet me uit haha.

Ik ook vreselijk!
Of juist als je je sokken probeert uit te trekken maar het lukt niet (omdat het helemaal bezweet is) dan krijg ik het ook wel spaans benauwd :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:40

Haha en je rijbroek uitdoen, lekker je benen uitgezet dat heel die broek in je benen staan :j