Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:23

upendo schreef:
Weet iemand welk parfum er bij de karma lijn past?


Hm, Karma heeft geen "eigen" parfum, maar dan zou ik gaan voor ocean Infini. Die is heerlijk voor de zomer.

Ik heb nog 5 bussen ROL, 10 van Anahata en een stuk of 4 van Yalda. Ik vind Yalda zelf niet zo lekker, maar mijn man wel, dus ik durf ze niet te verkopen haha.

upendo

Berichten: 22310
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:33

Ik zal eens snuffelen in de winkel binnenkort! :D

Hahahaha houdt 'ie zoveel van Yalda dat 'ie nee zegt tegen 100 euro? :')

Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:39

upendo schreef:
Ik zal eens snuffelen in de winkel binnenkort! :D

Hahahaha houdt 'ie zoveel van Yalda dat 'ie nee zegt tegen 100 euro? :')


Jep. Die 100 euro gaat anders toch op aan nutteloze dingetjes zegt ie dan. En dat is waar, hahaha.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 01:50

Matheno schreef:
upendo schreef:
Weet iemand welk parfum er bij de karma lijn past?


Hm, Karma heeft geen "eigen" parfum, maar dan zou ik gaan voor ocean Infini. Die is heerlijk voor de zomer.

Ik heb nog 5 bussen ROL, 10 van Anahata en een stuk of 4 van Yalda. Ik vind Yalda zelf niet zo lekker, maar mijn man wel, dus ik durf ze niet te verkopen haha.


Ocean infini hoorde bij de Banyu, zou eerder voor de Oasis de fleurs gaan.

Marocje
Berichten: 5624
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:50

Ik gebruik zelf ook ocean infini bij Karma, oasis de fleurs zou ook kunnen maar die vind ik wat minder. Yalda gebruik ik ook erbij, maar die is wat meer aanwezig.

Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:04

Ben zelf ook geen fan van Oasis de fleurs. Als ik Ocean Infini draag krijg ik altijd heel veel complimenten over de geur.

upendo

Berichten: 22310
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:32

Ik wacht tot 15 juni en dan ga ik snuffelen. En de sale opkopen :')

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:48

upendo schreef:
Ik wacht tot 15 juni en dan ga ik snuffelen. En de sale opkopen :')

Ik verwacht er niet teveel van. Ben geen fan van de Tsuru en de Chado. Maar je weet nooit wat ertussen verstopt zit... :+

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:06

Ik hoop op een aantal gezichtsproducten :D ik vind ze fijn, maar veel te duur (reguliere prijs).

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:09

Eigenlijk vind ik alles te duur van Rituals. Het is toch vooral het merk dat je betaalt. Gisteren had ik een douchefoam opengemaakt die ik bij het Kruidvat gekocht had voor een paar euro en die was eigenlijk lekkerder dan alle Rituals-foams die ik heb. Maar ja, geen merk he en dus geen beleving (wat een kakwoord :)) )

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:42

Oscar schreef:
Gisteren had ik een douchefoam opengemaakt die ik bij het Kruidvat gekocht had voor een paar euro en die was eigenlijk lekkerder dan alle Rituals-foams die ik heb.

Haha, klinkt bekend. Gebruik momenteel een Hema foam, en ik heb een heleboel el cheapo 1 euro Fa douchegels (niet eens foams, heh, gewoon gels) heb waar ik me net zo graag mee vertroetel onder de douche als met dure Rituals foams.
Als ik Rituals koop, probeer ik dat wel met max. kortingen te doen. Sale bij de Bijenkorf bijvoorbeeld, en dan nog + 15 % via de ING punten, dan zit je al snel op zo'n 45 % korting. Of laatst met die kortingen die stapelden, 20 % + 20 % en dan ging er nog 5 euro vanaf, geloof ik. Was vast niet de bedoeling, maar toch. :o

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:19

Oeh Oscar, dat is wel vloeken in de kerk he wat je daar nu zegt in dit topic. Maar moet toegeven ik ben erg gevoelig voor een mooie uitstraling en beleving. Dat geldt ook binnen Rituals trouwens, ik vind de Happy Buddha lijn qua geur wel aardig maar de kleurencombi van de verpakkingen foeilelijk dus die wil ik niet :')

nardxash

Berichten: 4033
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:37

Oasis de fleurs <3
Ben gek op de parfum vind het zo jammer dat die eruit is

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:49

Krijg ik nu een ban voor dit topic? :))

Ach, het hele leven bestaat uit beleving en bijna altijd is het een totaalplaatje. Niks mis mee.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 08:42

Westwing heeft een rituals sale nu, voor wie het leuk vind :)

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:45

Gisteren even de rituals in gelopen. Ik wilde alleen de karma oil halen. Per ongeluk de shampoo en conditioner van Happy Buddah meegenomen en de gezichtscrub van de Namaste purify. Beide nog met korting/aanbieding. Oeps :+

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 13:31

Ik heb een vraagje aan de ervaren Rituals bestellers hier. Ik heb maandag voor het eerst online besteld bij Rituals. Meestal is het namelijk een impuls aankoop omdat ik gewoon even de winkel in loop om te kijken.
Maar goed pakket is door PostNL teruggestuurd naar Rituals omdat het beschadigd was. Heeft iemand dat wel eens meegemaakt? Ik ben namelijk benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik alles in huis heb. Heb al een messenger berichtje gestuurd naar Rituals maar kreeg terug dat het veel drukker is dan gebruikelijk dus dat ik braaf moet wachten. Wel netter geformuleerd dan dat trouwens :')

Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 14:08

Katja schreef:
Ik heb een vraagje aan de ervaren Rituals bestellers hier. Ik heb maandag voor het eerst online besteld bij Rituals. Meestal is het namelijk een impuls aankoop omdat ik gewoon even de winkel in loop om te kijken.
Maar goed pakket is door PostNL teruggestuurd naar Rituals omdat het beschadigd was. Heeft iemand dat wel eens meegemaakt? Ik ben namelijk benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik alles in huis heb. Heb al een messenger berichtje gestuurd naar Rituals maar kreeg terug dat het veel drukker is dan gebruikelijk dus dat ik braaf moet wachten. Wel netter geformuleerd dan dat trouwens :')


Dat heb ik nog nooit gehad ..

Via Messenger reageren ze in mijn ervaring het snelst.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 14:33

Wacht ik dat nog even af. Ik had net via messenger een reactie of ik nog antwoord nodig heb dus hopelijk komt er daarna ook echt antwoord.

A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:36

Katja schreef:
Ik heb een vraagje aan de ervaren Rituals bestellers hier. Ik heb maandag voor het eerst online besteld bij Rituals. Meestal is het namelijk een impuls aankoop omdat ik gewoon even de winkel in loop om te kijken.
Maar goed pakket is door PostNL teruggestuurd naar Rituals omdat het beschadigd was. Heeft iemand dat wel eens meegemaakt? Ik ben namelijk benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik alles in huis heb. Heb al een messenger berichtje gestuurd naar Rituals maar kreeg terug dat het veel drukker is dan gebruikelijk dus dat ik braaf moet wachten. Wel netter geformuleerd dan dat trouwens :')


Ik heb het gehad... zit nog steeds te wachten op antwoord van klanten service.. sinds begin mei.

Besteld met afterpay en daar stond dat de retour ontvangen was en de bestelling geannuleerd was.

Maar opnieuw besteld :+

Zertab

Berichten: 12342
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 18:00

Hoe kunnen jullie met Afterpay bestellen? Die optie heb ik niet?

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 19:17

A_nouk schreef:
Ik heb het gehad... zit nog steeds te wachten op antwoord van klanten service.. sinds begin mei.

Besteld met afterpay en daar stond dat de retour ontvangen was en de bestelling geannuleerd was.

Maar opnieuw besteld :+
Dat klinkt hoopvol -O-
Ik heb mijn bestelling al betaald dus hoop wel dat ze het netjes oplossen.

A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 19:24

Ik betaal never ever nooit meer vooraf bij Rituals :+
Heb nu al twee keer achter elkaar gezeur gehad :=

Zertab, het is gewoon een optie in de webshop.. te minsten in ieder geval in Nederland.

Zertab

Berichten: 12342
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:37

Echt waar? Nog niet gezien...

Creatas

Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 21:05

Ik heb echt nog nooit problemen gehad die niet super opgelost zijn. Wat bijzonder om sommige situaties te lezen.