Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:30

Ahhh ik heb dit weekend ook nog de yalda giftbox voor mn verjaardag gekregen. Zooo lekker <3

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:31

Net de kerstcadeau’s voor m’n zus besteld. Ze krijgt badschuim en in totaal 3 showerfoams. Ben zo trots op mezelf; ik heb niets voor mezelf mee besteld :D laatst in de winkel ook sterk gebleven en alleen cadeau’s gekocht. Heb wel stiekem al gehoord dat ik een giftset ga krijgen voor kerst <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:42

Dallista schreef:
Spoiler:
Ben vandaag happier met deze inhoud dan die van de andere kalender. En ihkv grappig, er staat op het deurtje iets van, "was exclusively for hotel guests, until now"... maar weet 99.9 % zeker dat diezelfde douchegel vorig jaar in de kerstboom kalender zat. :+



Spoiler:
Deurtjes lezen.. goh.. best een goed idee. Heb ik na nr. 1 al opgegegeven (lees; vergeten) geloof ik :=

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 02:23

Marocje schreef:
Haha, net als dat ik nu veel op Mp advertenties zie van de travelset parfum, Victoire ‘d Ambre van de Anahata lijn: €12.50 en zelfs €15.-! Ik heb hem van de week in de outlet gekocht voor iets meer dan 6 euro..

En dan staat erbij: nergens meer te krijgen!


Ja er zijn twee op marktplaats die echt denk 3 dubbele van de normale prijs vragen. :=

Matheno

Berichten: 7949
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:05

Marocje schreef:
Haha, net als dat ik nu veel op Mp advertenties zie van de travelset parfum, Victoire ‘d Ambre van de Anahata lijn: €12.50 en zelfs €15.-! Ik heb hem van de week in de outlet gekocht voor iets meer dan 6 euro..

En dan staat erbij: nergens meer te krijgen!


Haha, ja dat is mijn favoriet dus heb er 8 besteld voor 6,65 per stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:13

Deluxe kalender dag 18

Spoiler:
Afbeelding
Ritual of namasté hydrating ampule booster 2ml

Help, ik heb weer geen idee wat dit is en wat ik ermee moet doen. :')

Matheno

Berichten: 7949
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:42

naomiiiii schreef:
Deluxe kalender dag 18

Spoiler:
[ [url=m/1gXFYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ritual of namasté hydrating ampule booster 2ml

Help, ik heb weer geen idee wat dit is en wat ik ermee moet doen. :')



Spoiler:
Na het reinigen van je gezicht kun je dit op je gezicht doen, daarna je dag of nachtcreme. Het geeft een extra boost.

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:06

hoi allen!
Ik heb een vraag aan jullie rituals kenners. Ik ben absoluut geen kenner. Nu kan ik online de keuze maken uit 3 verschillende giftsets van rituals. Nu vroeg ik mij af of een van jullie de sets kent en welke het lekkerste ruikt. Ik hoor het heel graag! :D

De sets waar het over gaat zijn: RITUALS Giftset 'Sakura' , RITUALS Giftset 'Hammam' en RITUALS Giftset 'Dao'

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:09

MiickeytJe schreef:
hoi allen!
Ik heb een vraag aan jullie rituals kenners. Ik ben absoluut geen kenner. Nu kan ik online de keuze maken uit 3 verschillende giftsets van rituals. Nu vroeg ik mij af of een van jullie de sets kent en welke het lekkerste ruikt. Ik hoor het heel graag! :D

De sets waar het over gaat zijn: RITUALS Giftset 'Sakura' , RITUALS Giftset 'Hammam' en RITUALS Giftset 'Dao'


Dat is zoo persoonlijk! Ik zou naar de winkel gaan en zelf even ruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:09

MiickeytJe schreef:
hoi allen!
Ik heb een vraag aan jullie rituals kenners. Ik ben absoluut geen kenner. Nu kan ik online de keuze maken uit 3 verschillende giftsets van rituals. Nu vroeg ik mij af of een van jullie de sets kent en welke het lekkerste ruikt. Ik hoor het heel graag! :D

De sets waar het over gaat zijn: RITUALS Giftset 'Sakura' , RITUALS Giftset 'Hammam' en RITUALS Giftset 'Dao'

Sakura vind ik persoonlijk heel neutraal, beetje saai zelfs. Hammam ruikt naar eucalyptus en die vind ik persoonlijk de meest vieze lijn die er is. :') Dao is heerlijk vind ik en volgens mij ook unisex. Zou alleen niet weten hoe ik uit moet leggen hoe die ruikt. :+

laura1987

Berichten: 7139
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:10

Ladybird schreef:
MiickeytJe schreef:
hoi allen!
Ik heb een vraag aan jullie rituals kenners. Ik ben absoluut geen kenner. Nu kan ik online de keuze maken uit 3 verschillende giftsets van rituals. Nu vroeg ik mij af of een van jullie de sets kent en welke het lekkerste ruikt. Ik hoor het heel graag! :D

De sets waar het over gaat zijn: RITUALS Giftset 'Sakura' , RITUALS Giftset 'Hammam' en RITUALS Giftset 'Dao'


Dat is zoo persoonlijk! Ik zou naar de winkel gaan en zelf even ruiken :)


Dit inderdaad!
Zelf vind ik sakura niks, hammam en dao heerlijk. Dit terwijl vele sakura juist heerlijk vinden.

zonnebloem18

Berichten: 24848
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:11

Dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik vind zelf de Sakura wel lekker, heeft een milde geur en ik denk dat de meeste mensen heb wel lekker zouden vinden. De Hammam vind ik niet zo lekker, maar er zijn in dit topic genoeg gebruikers die Hammam wel erg lekker vinden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:30

Sakura is zacht en echt zo'n zeepjes en cremes geurtje. Ik vind hem vies. Hammam is inderdaad eucalyptus, lekker maar vrij specifiek. Dao is echt een relaxgeur, zo'n zen spa geurtje. Zacht maar wel fris en niet zo'n typisch verzorgingsmiddelgeurtje. Ik vind die het lekkerste.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:44

Ik zou gaan voor de dao! Is momenteel ook mijn favoriet!

Wat betreft de gezichtsverzorging, ik vind Rituals ën fijn, en mijn huid is nu nog rustiger dan ooit! <3

Marocje
Berichten: 5616
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:56

Ik heb zo’n ampul, die gebruik je ergens bij neem ik aan?

Jolien87

Berichten: 17484
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:01

De ampul breek je open en gebruik je als kuurtje. Er zit best veel in dus je kunt hem ook twee keer gebruiken. Daarna een dag- of nachtcreme opsmeren en klaar is Kees.

Als je graag wilt weten welke geur je lekker vindt, kun je het beste naar de winkel.
Ik vind Dao vrij neutraal maar wel lekker hoewel ik het idee heb dat die geur snel vervliegt. Sakura is minder neutraal en vrij zoet, ik vind hem heel lekker. Hammam is erg sterk en kan al snel te overheersend zijn maar er zijn veel mensen weg van de geur.
Kortom: het is lastig te zeggen wat jij lekker zult vinden.

Marocje
Berichten: 5616
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:04

Ah zoiets dacht ik al. Gebruik geen crème meer maar nu met de koudere dagen toch eerder trekkerig, zeker na het douchen.

Jolien87

Berichten: 17484
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:12

Marocje schreef:
Ah zoiets dacht ik al. Gebruik geen crème meer maar nu met de koudere dagen toch eerder trekkerig, zeker na het douchen.


Die ampullen zijn ideaal om je vochtbalans weer op orde te krijgen, zowel voor een droge als een vette huid.
Je zou in de winkel een monstertje van de dag- of nachtcreme kunnen vragen want zo'n ampul moet je wel sealen.
Ik heb afgelopen zomer een kuurtje van 7 dagen gedaan en mijn huid ging zienderogen vooruit. De dame in de winkel raadde mij aan om het 2 of 3 keer per jaar te doen.

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:52

Zondag even nieuwe dagcreme en cleansing foam besteld (nu gewone, die velvet tube krijg je niet goed leeg). Stiekem balen dat er geen mini bij zat :(
Maar wel een kortingsbon van 5 euro! :D :D :D En het tijdschrift,

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 18:58

Ik ben heel braaf geweest, geen enkel muntje op de kerstmarkt van werk besteed aan Rituals! Was best moeilijk als je iedereen met van die mooie giftboxen ziet rondlopen.
Wel een geurkaars van de Intratuin stand (en veel lekkere eten hebbedingetjes voor de kerstdagen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 05:42

Deluxe kalender dag 19

Spoiler:
Afbeelding
The ritual of ayurveda hand lotion 70ml

Had uit dat kleine pakketje niet zo'n groot product verwacht :+

Ashleytjuhh

Berichten: 6673
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 09:07

Afbeelding

Ik heb dit pakket nog steeds staan al 3 jaar ofzo :+ Iemand die weet wat voor geur dit een beetje is? Zag hem in de winkel niet meer. Anders geef ik hem wel een keer cadeau aan iemand

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 09:20

Dat is de oude verpakking van de Ayurveda lijn.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 09:21

Dat is de voorloper van Ayurveda, ruikt nagenoeg hetzelfde. Ik vind die jij hebt iets subtieler dan die ze nu verkopen als Ayurveda :D

just_kiki

Berichten: 6813
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:22

Dat is mijn favo geur *\%/*
I

Ik wacht op de sale := heb nog een bon van 50! :):)