Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:35

De geur van de limited kwam me enigzins bekend voor, en nu weet ik het!
De geur lijkt veel op Aqua die Goya van Armani!

Gisteravond en vanochtend Namasté geprobeerd. Mijn huid is ontzettend gevoelig en reageert heel snel op nieuwe gezichtsverzorging, dus huiverig aan begonnen.
Moet zeggen: so far so good! Meestal is mijn huid meteen rood en vlekkerig na het wassen, maar dat was met deze een stuk minder! Ga de tonic ook aanschaffen denk ik.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:54

Krijg je dan, als ik het goed begrijp bij 30 euro dan zo'n setje van de nieuwe gezichtslijn, en vanaf 40€ gratis bodycreme, dus dan boven de 40 euro, beide cadeau?

Toch even vanmiddag langs de stad om even te ruiken! Ik kan morgen gewoon bestellen als ik 'm lekker vind, haha! Denk dat de autoparfum spontaan in mn mandje valt dan! :oo

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:59

Stamper schreef:
Krijg je dan, als ik het goed begrijp bij 30 euro dan zo'n setje van de nieuwe gezichtslijn, en vanaf 40€ gratis bodycreme, dus dan boven de 40 euro, beide cadeau?

Toch even vanmiddag langs de stad om even te ruiken! Ik kan morgen gewoon bestellen als ik 'm lekker vind, haha! Denk dat de autoparfum spontaan in mn mandje valt dan! :oo


Ja, ik heb zo'n setje van Namasté erbij gekregen. Bevat een cleanser, dagcreme, serum en een ampul.
Ik heb niet de bodycreme gekregen. Volgens mij geldt dat alleen in de winkel op vrijdag.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:10

Klopt, alleen winkel en online, maar bedoel dan meer dat je 1x bodycreme krijgt dan, en 1x de Namasté, gok ik! Hoewel ik de Namasté denk ik niet uit ga proberen voor mn probleemhuid! :(

Jolien87

Berichten: 17468
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:27

Het lijkt me niet dat je twee presentjes krijgt, maar je kunt het natuurlijk altijd even vragen.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:08

Trouwens, het nieuwe parfum wat ze uitgebracht hebben is ook heel erg lekker!
Heb vandaag ook al menig compliment erover gehad! :D

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:30

De nieuwe douchefoam en travelsize parfum zijn vandaag bij mij ingetrokken, evenals de dry oil en deo van happy buddha! Werd erg fijn geholpen in de winkel en mocht alle producten uitproberen.

Ik vind de nieuwe geur meer iets weg hebben van Cool water van davidoff :-)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:49

Er staat opnieuw weer een bodymist op MP, maar die vraagt er ook het uiterste voor... :=

LufPony
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:50

@stamper ik heb ook een hele gevoelige huid. Ben begonnen met de sensitive. M’n huid knapte daar heel snel van op. Nu gebruik ik de hydrate in combinatie met de glow producten. M’n huid ziet er echt top uit!

Je kan altijd een keer vragen naar testers!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:57

Mijn huidtest:

JE IDEALE HUIDVERZORGINGSRITUEEL IS:
SENSITIVE
Soms heeft je huid net wat meer zorg en aandacht nodig. Deze collectie kalmeert je huid en brengt een nieuw evenwicht aan. Het is dermatologisch getest op de gevoelige huid. Dit huidverzorgingsritueel is geur- en alcoholvrij, wat het uitstekend geschikt maakt voor de gevoelige huid.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:00

Stamper schreef:
Mijn huidtest:

JE IDEALE HUIDVERZORGINGSRITUEEL IS:
SENSITIVE
Soms heeft je huid net wat meer zorg en aandacht nodig. Deze collectie kalmeert je huid en brengt een nieuw evenwicht aan. Het is dermatologisch getest op de gevoelige huid. Dit huidverzorgingsritueel is geur- en alcoholvrij, wat het uitstekend geschikt maakt voor de gevoelige huid.



Die kwam er bij mij ook uit ja

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:02

Ik ben vanmorgen hier in de winkel geweest.

De nieuwe LE is erg lekker! Heb 3 dingen meegenomen.
De bodycream, doucefoam en interieurparfum.

De dames daar wisten alleen van de 30 euro presentje. Die heb ik dus ook meegekregen. Ze gaf zelf al aan dat er sommige winkels in het land zijn die morgen de opening hebben van de nieuwe lijn maar lang niet alle winkels. En dat je dus bij die geselecteerde winkels dus wss alleen bij 40 euro wat erbij krijgt. Daar wist zei niks van in ieder geval.

Bij de winkel waar ik dus was geven ze morgen dus ook alleen maar de huidverzorging present mee bij 30 euro.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:29

Ik moet morgen toch in de stad wezen, dus loop gelijk even langs de rituals. Dagcreme is ook bijna op. Heb de zomerlijn nog niet geroken, maar vind hem er sowieso wel mooi uit zien, dus ben benieuwd! :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 16:41

Die 40 euro gratis bodycreme is ook online.

Vind de nieuwe wel wat hebben niet zo lekker als de ROL. Maar moet toch paar dingen halen dusja tik de 40 zo aan helaas. :(

Als het niet zo is, dan sla ik het over!

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 17:27

Er staat op de site, duidelijk dat je maar 1 cadeautje krijgt bij besteding van €40, evenals de deelnemende winkels zijn online te vinden.

Vind het wel jammer dat dat dus niet geld voor alle winkels, achja ik heb de creme nu zelf gekocht en de gezichtset heb ik gekregen dus uiteindelijk toch allebei in huis.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:53

Hoe lang blijft die banyu ongeveer? Ik was in de winkel en hij ruikt echt heel lekker. Maar ik ben wat dat betreft een beetje autistisch en heb eigenlijk alles van sakura dus ik twijfel heel erg om m te kopen

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:59

De hele zomer is die beschikbaar (LE)

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:02

Suusie22 schreef:
De hele zomer is die beschikbaar (LE)

Oh ik voel me echt dom nu :') ik dacht de hele tijd dat LE ook een rituals lijn was hahaha... ik snap hem! Bedankt!

DideH
Berichten: 7005
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:33

Hahaha := ja die moet je even doorhebben ;)

Ik ga zaterdag denk ik even de stad in om de body mists van dao en hammam te halen. Wellicht dat er dan nog wat anders aan mn handjes blijft plakken :))

Edit: vind die nieuwe verpakking van de buddha echt heel mooi. Hoe werkt die dry oil eigenlijk?
Gewoon op droge huid als soort van bodylotion?

LufPony
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: Naarden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:51

Ja gewoon op de droge huid. Normaal blijft olie op de huid liggen maar de droog olie wordt heel goed opgenomen! Je kan het ook in je haar puntjes gebruiken :)

DideH
Berichten: 7005
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:53

Ah thanks, dan ga ik daar dit weekend ook maar even naar kijken :D

Mag van mezelf eigenlijk geen foam meer kopen, heb al die mini's uit de kalender nog staan + grote van de laatste 2 LE's :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:08

Vanmiddag wezen ruiken en proberen, was echt enthousiast, helaas een uurtje later niet meer, de geur ontwikkelde zich enorm op mijn huid en veranderde heel erg, het frisse ging er helemaal af en hij werd zwaar en mannelijk. Terwijl bij mijn zus die hem ook opgesmeerd had hij wel lekker en fris bleef. Best wel een teleurstelling dus :( Misschien dat ik nog wel de douchefoam een keer ga kopen, denk niet dat die hetzelfde zal doen, maar wilde zo graag weer een compleet rijtje en overwoog ook de keukenset, maar zoals de geur bij mij ontwikkelt vind ik hem echt niet lekker. :7

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 01:55

De actie pakt ie online niet. Zal morgen nog eens proberen. Anders pech!

De autoparfum sakura niet op voorraad wel. Winkel wel maar die doet morgen niet mee. :(

Toch maar gewoon lekker wachten, tot de sale en dan veel bestellen, :P

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 02:59

Ik zie het al;

*Alleen geldig op vrijdag 6 april 2018, van 14:00 uur tot aan sluitingstijd bij geselecteerde Rituals winkels, warenhuizen en online in onze webshop. Online geldig van 14:00 uur tot middernacht. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of bij aankoop van een giftcard. Max. 1 cadeau per aankoop, in de winkel of online.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 12:41

Begrijp ik uit de beschrijving nou goed, dat er alleen geur afkomt als je luchtrooster aan staat?

Want dan is waarschijnlijk mn probleem bij de ambi pur ook geweest?

Of zeg ik nu iets geks... :=