Vraag me niet hoe het is gebeurd, maar tijdens het 'vechten'/stoeien heeft mijn vriend me schijnbaar iets te hard geraakt. Heb het op het moment zelf niet eens gevoeld, dus het kan ook goed van iets anders zijn. Maar nu is het gedeelte onder mijn oog dus een tikkeltje rood en best opgezwollen. Niet het gedeelte onder mijn oog zelf(Waar geen bot onder zit), maar vanaf waar het bot begint, ongeveer 4cm. Over de gehele breedte.
Nu doet het totaal geen pijn, had het niet eens door. Had het gevoel dat ik mijn oog niet helemaal open kon doen, maar dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Naar de winkel geweest, keek ik toen ik terug kwam in de spiegel van de lift: een blauw oog. Die mensen moeten ook gedacht hebben dat ik in elkaar geslagen ben ofzo

Nu gaat dit vanzelf wel weer weg neem ik aan, maar ik sta dus in een juwelierszaak en moet morgen de hele dag werken. Ziet er niet echt fraai uit... Iemand een tip om dit een beetje te camoufleren en de zwelling tegen te gaan? Ijsklontjes/ijscompress heb ik al helemaal zelf bedacht, en flink wat foundation, maar misschien dat iemand dé tip heeft?

Groetjes,
Claudia