Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Raponsje schreef:Groene thee helpt niet bij het afvallen, maar zoals je al zegt moet je er heel vaak van plassen en verlies je dus vocht.
Dát is dan ook waarom groene thee vaak als afval thee gezien wordt.
Thee verbrand geen vet, sporten en een calorieën te kort creëren verbrand vet.
Als je in plaats van groene thee 3 liter water op een dag drinkt gebeurt precies hetzelfde.
Wél is groene thee goed voor je. Net zoals water.

Petrichor schreef:Ik denk niet dat het nut heeft om daar over te discussiëren.
Bizzybijtje schreef:Petrichor schreef:Ik denk niet dat het nut heeft om daar over te discussiëren.
Ik denk van niet inderdaad, aangezien Raponsje diëtiste is en jij de wijsheid waarschijnlijk van internet afgehaald hebt. Groene thee zorgt ervoor dat je veel vocht verliest waardoor je inderdaad het idee kunt hebben dat je gewicht verliest door de thee. Maar met water heb je inderdaad exact hetzelfde effect. Daarnaast kan het ook zijn dat je gewicht verliest doordat de thee een vervanger is voor frisdrank. En tsja, daar zitten een hoop suikers in die dan ineens wegvallen. Als je thee niet lekker vindt zou ik gewoon overstappen op water.
Walrus schreef:Ik lees even mee, ik ben zelf iemand die echt geen 2 liter water op een dag weg kan drinken. Ik drink hooguit 0,5 tot 1 liter weg meer lukt me gewoon niet. Is het voor mij dan verstandig om aan de groene thee tabletten te beginnen?
voor de prijs van die pilletjes kan je een hoop koppen thee drinken 
ik vind zelf groene thee met munt erg lekker
Walrus schreef:Thee van Zonnatura bijvoorbeeld? Kan wel eens kijken of het bevalt, alleen koude thee nee bedankt haha!
Als ik daar een slokje van neem gaat het echt niet goed, terwijl ik ijsthee wel gewoon kan drinken.

Bizzybijtje schreef:Petrichor schreef:Ik denk niet dat het nut heeft om daar over te discussiëren.
Ik denk van niet inderdaad, aangezien Raponsje diëtiste is en jij de wijsheid waarschijnlijk van internet afgehaald hebt. Groene thee zorgt ervoor dat je veel vocht verliest waardoor je inderdaad het idee kunt hebben dat je gewicht verliest door de thee. Maar met water heb je inderdaad exact hetzelfde effect. Daarnaast kan het ook zijn dat je gewicht verliest doordat de thee een vervanger is voor frisdrank. En tsja, daar zitten een hoop suikers in die dan ineens wegvallen. Als je thee niet lekker vindt zou ik gewoon overstappen op water.