Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kesha1 schreef:Melatonine mmmmm komt bekent voor, oja me vader gebruikt het soms en een vriendin van me februikte het ooit maar nu mag ze dat niet meer.
Zou het kunnen proberen. Ik merk wel dat ik makkelijker in slaao val als ik iets zoals een klok in me kamer heb zitten wat een klein zacht geluidje op ritme maakt
@ vuurneon: me mobiel is me wekker en die licht normaal gesproken op me bureau alleen nu niet omdat ik dit bericht typ
Nayomie schreef:kesha1 schreef:Melatonine mmmmm komt bekent voor, oja me vader gebruikt het soms en een vriendin van me februikte het ooit maar nu mag ze dat niet meer.
Zou het kunnen proberen. Ik merk wel dat ik makkelijker in slaao val als ik iets zoals een klok in me kamer heb zitten wat een klein zacht geluidje op ritme maakt
@ vuurneon: me mobiel is me wekker en die licht normaal gesproken op me bureau alleen nu niet omdat ik dit bericht typ
Doe alsjeblieft wat aan dat 'me', maar dat terzijde.
Nayomie schreef:
. Bij mij werkt gedachten verzetten dan door een boek te lezen even, of naar de tv kijken. (Kijkt lastig door de donkere instellingen, maar het kan
) _lies_ schreef:Nayomie schreef:
Tja en toch kunnen soms rechtstreekse tips van bokkers uit heel nuttig zijn hoor.
Als je je er druk om maakt dan kun je dit overal wel gaan posten, over bijna alles is wel wat op google te vinden.
Ik vind dat zo flauw, zeker bij een topic als dit. De ts vraagt gewoon netjes naar ervaringen.
TS: ik heb zelf ook moeite met inslapen, bij mij werkt het juist wel een achtergrond muziekje of de tv zacht aan. (Wel met het beeld echt op gigantisch donker, anders blijf ik er wakker door)
Vaak heeft het een psychische oorzaak, zit je veel te malen in bed bv? Dan is het goed om juist dat probleem aan te pakken. Bij mij werkt gedachten verzetten dan door een boek te lezen even, of naar de tv kijken. (Kijkt lastig door de donkere instellingen, maar het kan
)