Woensdag kon ik mijn rechterknie al niet meer strekken, dit trok eind van de middag weer weg. Vanaf toen kon ik hem weer enigszins gebruiken. Donderdag nergens last van en vanmorgen opgestaan met hetzelfde probleem als woensdag. Meteen afspraak bij de dokter gemaakt en hij heeft geprobeerd mn knie 'los' te maken. Niet gelukt.. Verwijzing naar de orthopeed voor foto's.. De dokter zei dat het een stukje los kraakbeen kon zijn

Heb ik weer, 15 augustus vertrek ik op vakantie.. Hopen dat het dan redelijk opgelost is. Iemand iets soortgelijks meegemaakt? En wat raden jullie aan qua bewegen? Lopen gaat.. moeilijk, ik kan mijn knie buigen en tot een bepaald punt weer terug brengen. Zodra ik hem verder wil strekken doet het echt verschrikkelijk zeer
Vandaag zit ik de hele dag ongeveer binnen omdat ik haast niks kan doen, af en toe wat lopen om het soepel te houden en proberen te strekken (wat dus echt niet gaat).. Hopen dat het dinsdag maar wat duidelijker wordt wat het precies is.. En tot die tijd maar even rustig aan doen denk ik