Zere hand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Zere hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 10:23

Oké ik kon de titel echt niet beter omschrijven :').

Gisteren heb ik een ongelukje gehad met een jong paard. Ik hield hem vast aan de longeerlijn en toen de beugels naar beneden gingen (wat ze dus kent), werd ze helemaal gek. Op een een of andere manier is mijn hand verstrikt geraakt in de lijn en hoorde ik een knak, waar ik me eerst niet zo druk om maakte, aangezien mijn vingers wel vaker knakken. Het begon met een helse pijn in mijn duimgewricht, toen begonnen de blaren ontiegelijk te branden en daarna kreeg ik ook nog echt last van mn wijsvinger. Hoe het er nu voor staat:

Brandblaar in mijn handpalm wat nu vol zit met pus en is wit omrand :r
Duimgewricht die enige druk nog wel kan hebben maar te diep buigen/strekken of er aan trekken en duwen is pijnlijk,
Een wijsvinger die bijna dubbel zo dik is als normaal met nouwelijks nog gevoel bovenin.
In het midden van mijn wijsvinger zit iets waarvan ik verwachtte dat het een blaar ging worden, maar de huid lijkt gewoon dood... Is hard en zit geen enkel gevoel meer in.

En daarbij is de rest wat beurs en pijnlijk. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de dokter staan maar wat kan ik nu verwachten? Ik kom nooit bij de dokter...

Bedankt alvast :wave: :wave:

A_nouk

Re: Zere hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 10:28

Denk dat je wel een foto van je hand kan verwachten :j

Blaren genezen gelukkig heel snel, daar voel je over een dag of 3 niets meer van.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 11:37

Oké!
Dat is wel fijn, die wond zit nu precies in zo'n rimpel en dat is zooo irritant :').

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 11:38

Ja ik ken het, heb er nu ook eentje op mijn vinger zitten. Die is gelukkig alweer helemaal genezen. :)

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:23

Hoe is het afgelopen bij de huisarts?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 16:17

2 zwaargekneusde vingers, duim zijn de banden van opgerekt, en veel 2e en 3e graads brandwonden ;(