henna verven+ nieuw kapsel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kesha1

henna verven+ nieuw kapsel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 19:22

Haii dit is de 2e keer dat ik me haar ga verven met henna. Nu wik ik ook een nieuw kapsel zo iets als Avril Lavigne en Demi Lovatonu hebben dus een stukje kaal. Zou dat denken jullie staan? en ik ga naar de eerste klas dus krijg ik niet veel starende blikken? Eb hoe kan ik me vader overhalen, lees het goed beargumenteren?? Want me moeder wil er wel over na denken. Nu merk ik dat wanneer ik me haar rood heb, ik mezelf beter kanaccepteren die kleur voelt gewoon als mij en niet dat dinkerbruine kleurtje. Even weer ovet dat nieuwe kapsel: ik ben nar me kapper geweest en ze liet me zien hoe het eruit zou zien als ik het zo zou hebben en ik vond het wel leuk. Wat denken jullie ? Zou ik heb uüberhaupt voorstellen aan me vader of het idee laten varen?? Want ik zie het wel voor me.

x Sofia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:23

kesha1

Re: henna verven+ nieuw kapsel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 19:29

K heb me haar al eerder met henna geverft, maar nu wil ik ook nog is me haar veranderen

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:38

Als je dat wilt, gewoon vragen aan je pa. Mag het niet? Dan pech

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:41

Ik vind het niet echt normaal dat een kind van 12 jaar al doet aan haren verven eigenlijks, maar dat is mijn mening. Voor de rest kan je naar het centrale topic voor vragen over kapsels en haarverf, en omdat er dus een centraal topic voor is wordt deze denk ik zo gesloten.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 19:43

Oke
ik wist niet echt of mijn vraag daar tyssen paste vandaar

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:43

Ik hou het niet een stuk scheren.... Want het duurt LANG voordat het weer de zelfde lengte is.... En de eerste paar maanden of jaar is het wrs kroes/pluis haar.... Dus ik zou het niet doen!

_Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:46

In plaats van dat stukje haar te scheren kun je het beter héél dicht tegen je huid laten invlechten. :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:48

Hou er rekening mee dat dat kortgeschoren stuk een jaar of 4(of meer) scheelt in lengte met je eigen haar he.. Meer als je het lang kort houdt. Om het dan weer op één lengte te krijgen duurt lang, jaren dus. Of je moet de rest er ook vanaf scheren. Wil je dat echt? Jaren merken dat je dit kapsel hebt gehad?
Het is natuurlijk heel mooi en stoer, maar dat vindt je nu. Straks wil je het weer op één lengte hebben en dan moet je de rest van je haar dus ook korter knippen..
Goed over nadenken dus :j
Wat Silke hierboven voorstelt is een heel goede optie, dat zou ik zeker doen als je toch die geschoren look wilt.

Al die sterren met zo'n opgeschoren stukje hebben vaak pruiken en extensions om andere kapsels mee te maken als ze dat willen, maar dat is voor jou denk ik onbetaalbaar :j

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 20:53

Extansions als ik het uit laat groeien?? En een stukje haar erover leggen??

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:58

kesha1 schreef:
Extansions als ik het uit laat groeien?? En een stukje haar erover leggen??

Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt :)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:34