Elke dag je haar steilen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Elke dag je haar steilen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 20:36

....Is dat echt zo slecht?

Ik heb halflang haar, vorige week een stukje vanaf geknipt dus nu is het flink korter. Vroeger had ik krullen maar die heb ik nog zelden dus het een beetje pluizig en dit was al voor dat het steilde.

Ik heb een CHI stijltang met keramische platen en gebruik altijd biosilk. Dus ik gebruik geen goedkope troep. Maar is het nou zo slecht, mn haar zit op geen manier meer als ik het niet stijl.

Dus is het echt zo slecht???

LOVESUSHI

Re: Elke dag je haar steilen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:38

Ik heb hetzelfde probleem en gebruik dezelfde spullen als jij! Mijn kapper zegt dat het dan niet erg is, maar ik steil 2 tot. 3 keer per week meestal, als ik heb gedouched en dan blijft het goed zonder pluis enzo... Heb wel een poos gehad zonder bescherming en of olie, toen kon ik een stuk eraf laten knippen...

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:01

Sinds ik style kan ik nooit meer met nat haar de deur uit. Dus denk toch dat het niet goed is.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:07

Alles wat je doet met je haar is 'niet goed' voor je haar. 't Is maar net hoe lang je er mee door gaat :) Over het algemeen reduceert CHI al redelijk wat damage maar het blijft een aanslag op je haar uiteraard :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:07

Het is, hoe je het ook wendt en keert, ontzettend slecht voor je haar.

Je gebruikt wel iets wat heet is en dat beschadigd hoe dan ook jouw haar.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:16

Tuurlijk is het slecht voor je haar, met 160-220 graden je haar strijken. :+ had je echt verwacht dat het niet heel slecht zou zijn dan?
Als je het eens doet zie je de schade niet echt, maar ik zou het eigenlijk niet eens elke dag durven te doen. Ik heb dan al haar wat snel dood gaat, maar ik weet zeker dat het bij mij binnen no time een strobos op mn hoofd is..

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:18

Wat is damage? :-)

Als ik mijn haar was zit het opzich wel, maar was het alleen savonds omdat ik er sochtends geen tijd voor heb...

Tuurlijk weet ik dat het niet goed is maar weet niet in welke mate het je haar daadwerkelijk aantast.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:19

Ik stijl mijn pony ELKE dag. En de lange plukken aan de zijkant ook. Dood? No way. Heb het idee dat het juist sneller groeit :+

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:22

Het tast je hele haar aan, want het diameter van enkel haar stelt helemaal niets voor en de hitte gaat er helemaal doorheen, het is het spul wat je erin doet, zoals bijvoorbeeld de Biosilk of iets anders, die het verbloemd dat het beschadigd/ stro/ verbrand is.

Eenmaal gewassen en niets meer aan doen en zo laten drogen en dan ziet je haar er niet meer uit hoor.

Dat zie ik bij zoveel meiden die zoiets doen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:23

KellyDV schreef:
Ik stijl mijn pony ELKE dag. En de lange plukken aan de zijkant ook. Dood? No way. Heb het idee dat het juist sneller groeit :+

Tuurlijk "groeit" t wat sneller, het is gewoon uitgerekt en nog ff en er zit geen rek meer in en dan breekt het en heb je n bos vol met gebroken haar en waar geen leven meer in zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:25

Ik snap niet waarom je je haar elke dag moet stijlen? :+ Zelf heb ik ontzettend, écht méga dik haar. Het is niet normaal, iedereen is er altijd verbaasd over en vind het zwaar etc. :') Even om een voorbeeld te schetsen hoe mijn haar is. Maar, als ik mijn haar gewoon goed stijl blijft het netjes tot ik onder de douche ga/het regent. Waarom zou je dan elke dag je haar stijlen? Het is zeker niet goed voor je. Weet niet of je dat doet, maar probeer anders te minderen. (Elke dag je haar wassen is sowieso slecht)

Bij mij kan het dan namelijk zo een week blijven zitten (bij wijze van spreken ;) )

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:26