Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
drawerlover schreef:quartel schreef:Zet je alarm aan op je telefoon?
Kan ik doen maar dan moet ik even kijken hoe ik dat ga doen want ik houd er wel van om alles op vaste tijden te doen
jabbie schreef:Goedkoop middel.... cola en chips! Is in feite orale rehydratie dan. Weet alleen niet of je het ook binnenhoudt!
Het is sowieso goed om een flesje water bij je te hebben of in koelkast te zetten zodat je sneller drinkt en ook kunt zien hoeveel je al gedronken hebt en als reminder dat je nog extra moet drinken.
drawerlover schreef:Haha ja ik heb net een flesje sinas uit de koelkast gehad. Ik was gister op bezoek bij mijn tante en die gaf me een flesje sinas en die had ik niet opgedronken dus doe ik het nu maar (heb vreselijke hoofdpijn nu en ik wil wel paracetemol pakken maar ben nog beetje misselijk, zou ik het doen?)
Furrow schreef:drawerlover schreef:Haha ja ik heb net een flesje sinas uit de koelkast gehad. Ik was gister op bezoek bij mijn tante en die gaf me een flesje sinas en die had ik niet opgedronken dus doe ik het nu maar (heb vreselijke hoofdpijn nu en ik wil wel paracetemol pakken maar ben nog beetje misselijk, zou ik het doen?)
Heb je thuis niks tegen de misselijkheid zoals primperan of motilium?