Hoi iedereen,
Ik ben sinds 3 dagen heel licht in het hoofd. Ik ben wel wakker, maar ik heb het gevoel dat ik er helemaal niet bij ben. Ook zie ik een beetje dubbel en vallen mijn ogen steeds wat dicht. Ik ben sinds vannacht 1 uur terug van vakantie (Cornwall). De nacht van donderdag op vrijdag heb ik nauwelijks geslapen omdat er een beste storm over de camping heen woei en het best wel eng was in een tentje. Vrijdag ben ik behoorlijk dronken geworden en zaterdag was ik dan ook erg licht in mijn hoofd, beetje de zelfde toestand als nu. Ik dacht eerst dat het gewoon kwam omdat ik nog steeds "last" van de drank van de vorige dag had. Zaterdag op zondag goed geslapen en toen weer terug naar Dover gereden. Ik reed niet zelf en heb nog wat in de auto geslapen. Vannacht heb ik weer goed geslapen. Ik ben niet meer moe, het lijkt mij niet dat ik nog last heb van de drank en ik heb voldoende goed eten en drinken gehad en ook genoeg zuurstof.
Zal ik stiekem toch last hebben van slaapgebrek? Of kan het wat anders zijn? Het is niet heel ernstig, als ik er langer last van blijf houden ga ik uiteraard naar de doctor, maar misschien heeft iemand dit meegemaakt en heeft tips.