Alleen heeft het gewricht waarschijnlijk zo'n harde klap gehad, dat ik er nu nog soms last van heb. Zo heb ik gisteren aardig zwaar werk gedaan en sinds gisteravond voelt mijn duim weer exact als toen die softbal erop kwam. Hij is wat dikker dan de andere duim en ik kan hem niet goed meer bewegen. Kleine bewegingen doen erg veel zeer, erg fijn ook want ik ben rechtshandig
Ik ga hier uiteraard niet mee naar de dokter, ik weet wat het is en dat het over een week wel weer wegtrekt. Maar wat is nu het slimste om te doen? Weer mn duim inpakken met verband of gewoon zo laten? Ik gebruik hem echt weinig nu het zo'n zeer doet.. Zelfs aankleden of een flesje drinken open maken gaat niet zonder pijn en moeite.
Dus in principe is er niet echt iets ernstigs aan de hand, daarom twijfel ik.. wel of niet inpakken 
kijk ik zoiets tegenwoordig een dag of drie aan. Is het dan niet duidelijk beter, dan maak ik een afspraak bij een handtherapeut. In mijn geval bij
Ik kijk het inderdaad even een paar daagjes aan, heb er nu een verband omheen zitten en dat voelt in ieder geval al een stuk fijner
Ik denk zelf dat het gewoon even overbelast is..