Op mijn werk en ook op mijn stage staat de hele dag de airco aan. Is niet erg, maar als ik naar huis ga heb ik erg last van hoofdpijn. En ik vroeg mij af of daar wat tegen te doen is? Meer drinken doe ik nu en neem nu ook dagelijks een paracetamol in.
Die paracetamol iedere dag zal het op den duur alleen maar verergeren helaas. Is de airco echt de oorzaak of kan het ook iets anders zijn? Ivm de airco misschien een sjaaltje proberen?
Ik zou zo nu en dan wisselen met pijnstillende medicijnen. En wat de airco betreft een sjaaltje inderdaad. Heb je ook last van je nek of je rug of alleen hoofdpijn.
franka75
Geplaatst: 11-07-14 01:08
Hoe lang heb je dat al misschien even naar de huisarts
Misschien is het de overgang tussen koud-warm waar je last van hebt? Ik heb namelijk ook vrij snel last van behoorlijke hoofdpijn in bv de winter, dan is het binnen overal warm, en dan loop je weer de kou in
....als je hoofdpijn krijgt vanwege het temperatuur verschil, is daar wel iets aan te doen. Variërend van de sauna (= oefenen) tot een muts op doen tijdens overgangen (= verzachten) tot voedingssupplementen die je aderen net iets soepeler maken (bijv opc, magnesium, omega drie olie, etc.)
Maar mogelijk heeft een en ander te maken met de luchtvochtigheid. Je zou een metertje kunnen kopen en meten hoe droog het is op je werk. Meer drinken is uiteraard prima (diehards stellen dat je koffie en frisdrank niet mee mag rekenen, die onttrekken vocht aan je cellen) - maar een bak met water neerzetten helpt ook. (Al dan niet met vissen of planten er in.) Je longen hebben daar meer aan.