SportBH H&M

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cocodox

SportBH H&M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:16

Hoiii,

Weet iemand welke maat sportBH van de H&M het beste past bij een 70D?
Ik wist even niet waar ik deze vraag het best kon plaatsen. :\

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:22

Verschilt een beetje per materiaal, om welke sportBH gaat het?

Ik heb een stevige zwarte van HM, in maat M. Is wel een gevecht met aan- en uittrekken, maar dan zit hij tijdens het sporten wel het fijnst. :)

Cocodox

Re: SportBH H&M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:32

Het gaat om deze: http://www.hm.com/nl/product/21901?article=21901-A

Ik ben zelf bang dat als ik een M haal dat deze te los zit, gezien mijn omvang van 70.
Als ik een S neem is de kans weer groot dat de cup te klein is...

Ja, dat gevecht blijf je houden bij goede sportBH's neem ik aan, haha :)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:47

Aangezien je wel een redelijk grote cupmaat heb, voor welke sport wil je hem gebruiken? Ik heb een paar sportbh's van de h&m, die gebruik ik absoluut niet met circuittraining, paardrijden en hardlopen. Alleen bij low impact krachttraining en op de crosstrainer oid. ze geven bij mij echt niet genoeg steun voor gehups.

Verder zou ik denken beter iets te klein dan te groot.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:55

Depende, wel voor hardlopen inderdaad. Ik heb de medium BH's wel een keer gepast, maar dat zijn echt slappe dingen. Ik neem aan dat die high impact BH's sowieso meer steun geven.
Is het dan verstandiger om er een van bijvoorbeeld de Hunkemoller te kopen?
Vond deze van de H&M namelijk wel leuk en een prima prijsje dacht ik zo.

Edit: niet alleen hardlopen, ook gewoon fitness en heel misschien paardrijden.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:58

Ik heb met zulke sportbh's vooral het probleem dat ik ze niet uitkrijg na de sportsessie ivm lamme armen.
Ze zitten enorm strak en ze hebben geen sluiting waardoor je je eruit moet wurmen. Als je intensief je armen hebt lopen trainen is dat echt geen pretje.

Dan raad ik je aan om te investeren in een goede sportBH met sluiting ook omdat dat kwalitatief gewoon beter is, en dat merk je met je cupmaat. (ik heb ook 70D en vind zelf dit merk heel fijn: http://www.underfashion.nl/shock-absorber/ )

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:01

Kana, die ik wil heeft wel toevallig wel een sluiting zie ik net.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:02

De prijs is inderdaad leuk, het verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon, ik vind gewiebel gruwelijk irritant en al vrij snel oncomfortabel. Mijn nicht heeft dezelfde cupmaat en kinderen gehad en die rijdt paard in een gewone bh. Ik heb een level 4 van bon prix en die is net zo goed als mijn Shockabsorber bh van Triumph en ook niet gek duur.

Je kan deze altijd bestellen en passen natuurlijk.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:05

Dat gewiebel is inderdaad vreselijk :')
Ik heb laatst na heeeeel lang ook weer paardgereden en dat op en neer gebons :+ vond ik niet zo prettig nee.

Ik zag deze ook nog, die is super stevig (heb hem gepast) maar vind hem niet mooi...
Maar dan meer vanwege het feit dat je die enorm goed door kleding heen ziet drukken zegmaar:

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... 165-1.html

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:58

De vrouw van de hunkemoller hier vertelde mij dat je voor een grotere cup (vanaf c) beter voor een shockabsorber kon gaan dan die van hun zelf :+ Ik heb zelf een SA en die van hunkemoller, h&m of Hema zijn echt waardeloos in vergelijking. De pasvorm, ondersteuning, kwaliteit, zijn niet te vergelijken :n

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:00

Bij de Hünkemöller hebben ze momenteel een ontzettend goede sportBH, een witte in de aanbieding voor 10 euro! Level 3. Die houden zelfs mijn Fjes in toom!

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:02

Maar een 70D staat gelijk aan een 75C toch?
Zulke onmundige dingen heb ik nou ook weer niet hahah :+

Ik snap dat de SA het beste zijn, ik lees er ook alleen maar positieve dingen over.
Echter heb ik momenteel het geld er niet voor.

xIirtJj, ja! Die postte ik hier net! *D
edit; bij welke sport gebruik jij deze bh?
Laatst bijgewerkt door Cocodox op 09-07-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:02

Suzz14 schreef:
Dat gewiebel is inderdaad vreselijk :')
Ik heb laatst na heeeeel lang ook weer paardgereden en dat op en neer gebons :+ vond ik niet zo prettig nee.

Ik zag deze ook nog, die is super stevig (heb hem gepast) maar vind hem niet mooi...
Maar dan meer vanwege het feit dat je die enorm goed door kleding heen ziet drukken zegmaar:

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... 165-1.html

Het valt echt reuze mee hoe je hem door kleding ziet drukken! En ik heb altijd strakke shirts aan. Deze bedoel ik namelijk.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:03

Voor die tien euro kun je er altijd eentje kopen om te proberen of je hem fijn vindt. Beter als een van 25 euro die uiteindelijk niet bevalt.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:04

xIirtJj schreef:
Voor die tien euro kun je er altijd eentje kopen om te proberen of je hem fijn vindt. Beter als een van 25 euro die uiteindelijk niet bevalt.

Ja, zit inderdaad wat in.
Ik moet hem alleen bestellen want de 70D hebben ze nergens instore, lekker handig :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:04

Ik heb ook een aantal sportbh's van de H&M. Met mijn 70B richting C pers ik me in een XS bij hun.
Wel een gevecht met aan en uit krijgen, vooral als je nog klam bent(en brede schouders hebt zoals ik), maar verder prima dingen voor hun prijs. Qua grootte van de cups denk ik dat je nog wel in een S komt, want onder mijn XS sportbh kan ik zelfs nog een gewone bh aan. Waarom bestel je niet beide maten?

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:05

xIirtJj, heb jij trouwens ook de witte?

DaisyDarling, daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Maar ik lees hier nu verschillende verhalen over de H&M dat ik denk dat ik misschien toch maar beter voor een andere kan gaan bij de Hunkemoller ofzo.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:07

Ik heb inderdaad de witte. Heb er van de week gelijk maar drie van meegenomen in plaats van één zwarte. Ik vind het wel prima haha. De zwarte hadden ze niet meer in mijn maat en toen kreeg ik een witte aangereikt met de mededeling dat ze nu tien euro waren. PRIMA! Hij past! Ik neem er drie haha

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:09

Ik vind H&M en Hunkemoller qua kwaliteit weinig verschillen, ze worden allemaal snel minder mooi bij mij(gewone bh's). Maar ik denk dat je qua ondersteuning en padding bij de Hunkemoller wel verder komt dan bij de H&M ja, vooral met jouw wat grotere cup :)

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:11

Hahaha xIirtJj, ik had het inderdaad ook wel geweten ja :=

Ik bestel ook maar die witte van de Hunkemoller!
Kost me wel 16 euro ipv 10 maar ach dat is nog steeds de helft van de normale prijs en WAY goedkoper.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:22

Haha inderdaad. Ik had echt geluk. Want had echt niet gezien dat die witte goedkoper waren.

liz_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:26

Die van de Hema zijn ook heel fijn :o

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:29

@liz_me; die vind ik juist dus echt verschrikkelijk. Werd bij mij nog erger als een normale BH

liz_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:35

xIirtJj schreef:
@liz_me; die vind ik juist dus echt verschrikkelijk. Werd bij mij nog erger als een normale BH

Ik vind die gecht heel fijn!!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 09:59

Eleionomae schreef:
De vrouw van de hunkemoller hier vertelde mij dat je voor een grotere cup (vanaf c) beter voor een shockabsorber kon gaan dan die van hun zelf :+ Ik heb zelf een SA en die van hunkemoller, h&m of Hema zijn echt waardeloos in vergelijking. De pasvorm, ondersteuning, kwaliteit, zijn niet te vergelijken :n

Haha, oh wat erg. :+
Maar ik zou ook echt nooit een BH bij de H&M halen als je een grotere cupmaat hebt dan A(A) eerlijk gezegd. Heb er vroeger wel eens gekocht, maar vind die bh's echt waardeloos. En ook tegenover Hunkemöller sta ik vrij weigerachtig, toch voor sportbh's. (Een gewone durf ik daar al eens kopen) Maar wel een stuk beter dan H&M!
Kan je verder niet echt adviseren, want ik sport nooit haha. Heb er zelf 2 van Fila, ben ik wel tevreden over. Al mocht het van mij nog wel een tikje strakker. Shock absorber schijnt inderdaad heel goed te zijn :)