Sinds gister heb ik last van trillende handen. Ik ben 15 minuten bezig geweest met het snoeien van hoog gras op de weide en had daarna last van trillende handen. Ik heb hier niet veel aandacht aan besteed, ik dacht dat ik gewoon even iets moest eten/drinken en dat het daarna weer over moest zijn. Ik voelde me verder prima, niet slap oid, echt alleen die trillende handen.
Gister heb ik er de hele dag nog last van gehad, gisteravond met twee handen mijn theeglas moeten vasthouden omdat de thee er anders overheen ging
Best grappig voor een keer, kon er wel om lachen. Maar vandaag heb ik er nog steeds last van en nu wordt het eigenlijk wel irritant. Wanneer ik mijn handen 100% laat rusten (gewoon slapjes in mijn schoot leggen bijvoorbeeld) heb ik nergens last van maar zodra ik mijn handen omhoog hou, een papiertje vasthou, een glas water... Alles trilt. Het is niet erger geworden dan gister, het is gewoon hetzelfde gebleven.Ik ben niet oververmoeid, heb geen stress en ben nergens zenuwachtig voor, dat kunnen dus geen redenen zijn. Verder voel ik me prima, het zijn puur en alleen die trillende handen... Wat zou het kunnen zijn, waardoor komt het en wat kan ik eraan doen? Het is erg irritant en ik heb gewoon nog steeds de hoop dat het overgaat maar ik vind het zo vreemd dat het al een dag duurt...
Bedankt alvast!
PS. ik ben niet in paniek hoor en ik ben ook niet van plan om hiervoor direct naar de huisarts te gaan
Maar ik ben gewoon nieuwsgierig waardoor het komt en of ik er vanaf kan komen. Wanneer het veel langer aanhoudt zal ik mijn huisarts eens bellen maar tot die tijd irriteer ik me er gewoon maar aan.
Want het kan gewoon een tremor zijn dat genetisch is, niets ernstigs.
Dat heb ik sneller als er iets warms in zit