Soms moeilijke tijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valuna

Soms moeilijke tijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 18:31

Hallo bokkers,

Ik heb een probleem en wil het gewoon even kwijt en kijken of er meer mensen zijn die zoiets hebben. En misschien wel verlichting kunnen geven of dat ik hulp moet gaan zoeken.

Weet niet of het de oorzaak kan zijn van mijn probleem maar mijn ouders zijn gescheiden toen ik 10 was.
Mijn vader spreek ik bijna niet en voelt ook niet als mijn vader, met mijn moeder kan ik het ook niet echt super goed vinden. Zei weten dit niet van mij.

Ik ben nu vier jaar samen met mijn vriend en de eerste twee jaren was het een afstand relatie toen was er niet echt wat aan de hand. Omdat ik er toen niet veel van mee kreeg.
Toen zijn we gaan samen wonen, nu heeft hij wel eens feestjes, paardenmarkten, de TT enz. Nu is het probleem dat ik dat erg vind kan er niet van slapen snachts, de tijd kruipt voorbij als hij er niet is,en ik vind het niet prettig als hij veel drinkt (alles wat slechts is vind ik niet fijn dat hij dat doet, drinken,roken laten verbranden door de zon, denk dat ik bang ben dat het hem eerder dood, of dat er iets gebeurt) nu wil ik deze dingen niet van hem verbieden/afnemen maar als hij weg is, voelt het voor mij als hell. Weet niet wat ik er mee moet doen ik hou echt heel erg veel van hem misschien wel te veel (als dat kan).

Voordat hij weg gaat/Als hij weg is of als hij terug komt,doe ik hele domme en kinderachtige dingen.

Dit was het. Bedankt voor het lezen.

woofie

Re: Soms moeilijke tijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 06:39

Je bent dus bezorgt om hem en dat is heel normaal.
Wel fijn dat je hem deze dingen wel gunt.
Misschien helpt het als jij zelf op zulke momenten ook wat leuks gaat doen met vriendinnen, dan ben je niet zo gefocust op het "alleen" zijn.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 06:42

Je bent te bezorgd, snap het wel, heb ik ook gehad toen mijn vader overleden is. Bang om de persoon van wie je houd kwijt te raken. Maar je moet het proberen los te laten, want dit breekt jou op en op ten duur ook je relatie. Houden van is ook loslaten. Je moet gelukkig zijn als je samen bent, maar ook als je zonder elkaar bent.

Succes!

Valuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 16:20

@woofie ik dus hierheen verhuisd 85 km, hier nog niet echt vriendinnen gevonden,

@ Iris92 ik wil het ook proberen want ik wil hem niet kwijt, hoe heb jij dat gedaan dan? mag ook via pb

en nachts gaat dat beetje moeilijk, heb sinds kort ook eigen pony maar kan nog niet zoveel mee is net een jaar anders had ik daar mooi mee op pad gekunt, misschien maar eens met mn vriend zn pony's op pad

Evelijn

Re: Soms moeilijke tijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:29

Tja, beetje bezorgd en hem missen als hij 's nachts weg is... tja het is toch je lief (ik wil ook niet dat mijn lief domme dingen doet)... :) maar het is wel lastiger als je zelf weinig vriendinnen in de omgeving heeft... dan is het vast vaker zo dat hij weg is.. en jij thuis blijft. Dan ben je alleen maar op hem aan het wachten ipv eens te genieten van een avondje alleen thuis.

Dus opzoek naar eigen sociale leven helpt vast een beetje... en daarnaast je vriend vertellen dat hij geen domme dingen moet doen omdat je hem te lief vindt. :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:33

Zelf afleiding zoeken, ga afspreken met andere meiden en naar de film of lekker bakken of koken met anderen.

En TT is alweer achter de rug )