Enkele jaren geleden turnde ik en natuurlijk reed ik paard, maar op een gegeven moment was ik een beetje zat van het turnen en de manege waar ik reed ging helaas begin dit jaar failliet. Een nieuwe manege heb ik nog niet gevonden en het ziet er niet naar uit dat dat hem voorlopig word. Daarom wil ik na de zomervakantie maar weer eens opzoek gaan naar een nieuwe sport. Nu is het alleen nog zoeken wat. En aangezien bokt eigenlijk altijd wel een antwoord heeft
Ik ben opzoek naar een beetje actieve sport, wat ik een (of misschien met evt. wedstrijden 2 keer) per week kan doen. Het liefst heb ik sporten waarbij je samen kunt trainen maar wel individueel presteert. Zelf dacht ik aan karate of atletiek, dus daar wil ik binnenkort eens gaan kijken.
Dus, hebben jullie een idee? Of zitten jullie heel toevallig op een vechtsport of atletiek en wat vinden jullie daarvan?
edit: Ik vind het leuk om ergens naar toe te kunnen trainen, maar het is niet zo dat ik persee wedstrijden wil doen hoor.
Ik weet niet of dit soort topics mogen, anders sorry voor het verpesten van jullie tijd.
En doelloos is het niet. Sh'bam is dansen en vind het zelf gewoon leuk de passen steeds beter te doen en groter etc. Als je sportschool hebt die via Less Mills traint, heb je elke 3 maanden wisseling van de nummers ( ook bij bodypump en alle groepslessen) en daar in kun je voor je zelf doelen stellen
) Of is dat niet erger als bij bijvoorbeeld Judo?
Er is niets beters. Pak aan, fles op de rug, en lekker genieten van minivakanties onder water, je bent even echt van de wereld.