Ik had al eerder wat geplaatst maar nu maak ik toch maar een nieuwe aan
in Oktober 2013 heeft mijn paard op mijn teen gestaan waardoor de teennagel er af gevallen was (AUWWWW!!) In de loop van de maanden groeide een lelijke nagel hiervoor terug nu 9 maanden verder heb ik zo goed als een volledige nagel terug helaas begon het wat te irriteren. Handig als ik was knipte ik de vreemd gegroeide nagel af en het velletje wat er een beetje overheen hing. nu weer 2 weken verder is deze nagel (vooral de nagel riem) ontstoken en heb ik (denk ik) wild vlees groei. Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat... zonder pijnstilling kan ik ook gewoon nog sporten en lopen ermee! Niet alle schoenen zitten op dit moment lekker maar dat is niet zo gek. Aankomend weekend heb ik een festival en ik denk wel dat het allemaal gaat lukken alleen ziet het er niet zo smakelijk uit en als iemand er op gaat staan is het ook pijnlijk. Ik las al dat ik absoluut geen soda mocht gebruiken (wat ik wel gedaan heb) Heeft iemand hier eerder ook last van gehad en zo ja wat was hieraan te doen?