Ik ben normaal niet zo van de topics. Maar ik vroeg me toch wat af.
Ik heb al een tijdje last van veel buikpijn en misselijkheid. Het begon denk ik ruim een halfjaar terug. Elke dag misselijk, last van de maag.. Ben toen naar de dokter geweest maar er is weinig uitgekomen. In ieder geval was zwangerschap uitgesloten
Toen moest ik eigenlijk ontlasting inleveren voor het lab. Maar dat lukte gewoon echt niet.. Zat tussen mijn oren, want zodra ik een plons wc zag (waar ik dus geen stukje van de ontlasting kon halen) moest ik spontaan poepen
En op de wc's waar het wel kon lukte het gewoon niet. Maar ja, ik had er na twee weken proberen eigenlijk vrijwel geen last meer van dus laten gaan. Maar sinds, ik denk nu ongeveer een maandje, heb ik weer veel last. Vooral rond de navel en lager. Ik kan de pijn niet omschrijven, het verschilt ook erg. Stekend, maar soms ook krampen. Ontlasting is normaal.
Iemand hier ervaring mee, of ideeën? Ik wil eigenlijk niet zo graag terug naar de dokter. Mede omdat ik de ontlasting toen niet ingeleverd heb en omdat er toen ook al niks gevonden is. En ik ben al vaker bij de dokter geweest voor dingen waar niks uit kwam bij het bloed. (Bleek later door hyperventilatie te komen wat ik niet door had) Ben dus stiekem heeel bang dat ze gaan denken dat ik gek ben en het (onbewust) verzin
Misschien moet ik er nog bij zeggen dat ik, ik denk nu twee jaar terug, op de eerste hulp ben gekomen met enorme buikpijn klachten. Ook weer rondom mijn navel. Eerst werd gedacht aan blinde darm. Maar geen ontstekingswaardes. Toen ze voelden gaf ik bij mijn navel enorme pijn aan. Dus dachten ze aan een navelbreuk. Wat het helaas ook niet was. Wat het wel was, nog steeds geen idee. Werd weer naar huis gestuurd.
als het goed is doet hij nu meer onderzoeken of stuurt hij je door want het is niet goed als je het vaker hebt en steeds zonder dat hij weet wat het is. Als hij je niet doorstuurt gewoon vragen.