Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Met een BMI van 18 kun je eenvoudigweg geen dikke vetrollen op je buik hebben.
Wees gewoon blij met jezelf, zijn opeens al je problemen over je figuur onzekerheid opgelost.
ShamalArabs schreef:Dat is kwalitatieve honger, voedseltekort. Het kan zijn dat je bepaalde voedingstoffen tekort komt of gewoonweg te weinig binnenkrijgt. Er zijn een aantal trucs die kunnen helpen met aankomen;
gespreid over de dag eten in kleine beetjes = afvallen
1 of 2 of hooguit 3x daags grote hoeveelheden eten en geen tussendoortjes = aankomen
veel slapen = afvallen
slaaptekort = aankomen
brood zet meer aan dan vlees. 's avonds eten na 8 uur zet makkelijker aan.
phormicola schreef:ShamalArabs schreef:Dat is kwalitatieve honger, voedseltekort. Het kan zijn dat je bepaalde voedingstoffen tekort komt of gewoonweg te weinig binnenkrijgt. Er zijn een aantal trucs die kunnen helpen met aankomen;
1 of 2 of hooguit 3x daags grote hoeveelheden eten en geen tussendoortjes = aankomen
veel slapen = afvallen
slaaptekort = aankomen
Dat is absoluut niet waar en oud advies. Inmiddels wijzen wetenschappelijke onderzoeken compleet de andere kant op. Met het slaaptekort ben ik het wel eens. Daar komt menigeen van aan.

ShamalArabs schreef:Dat is kwalitatieve honger, voedseltekort. Het kan zijn dat je bepaalde voedingstoffen tekort komt of gewoonweg te weinig binnenkrijgt. Er zijn een aantal trucs die kunnen helpen met aankomen;
veel slapen = afvallen
slaaptekort = aankomen
Nu weeg ik 52 kg met een BMI van 19,57 wat helemaal prima is, maar klein buikje nog steeds aanwezig. Ik probeer het weg te denken en dat werkt aardig. Wel heeft het volgens mij te maken met de darmen. Als ik door omstandigheden een dag niet heb gegeten (wat zelden voorkomt gelukkig) dan is het ook veel minder zichtbaar.