Ik kon niet meteen een topic vinden hierover, dus daarom mijn vraag:
wat is jullie gouden tip om cellulitis te behandelen?
Heb er al behoorlijk wat over gelezen op internet, zo ben ik dus ook te weten gekomen dat de combinatie sport en gezonde voeding op zich niet voldoende zijn. Het zou ook makkelijk 6 maanden duren voordat je het weg krijgt (als je het al weg kan krijgen...)
Vorige zomer handenvol geld uitgegeven aan endermologie, prachtig resultaat, maar nu is alles weer terug omdat ik het niet heb onderhouden (budget was op
) Dus, wat doen jullie? Welke crèmes, welke fitnessoefeningen, massages,...?
En hoe pakken jullie het aan als je bv. naar het strand gaat of gaat zwemmen, bedekken jullie de cellulitis dan, of lopen jullie gewoon in je bikini rond?
Alvast bedankt!

Maar bij mij hielp het vooral om gewoon af te vallen. Ik zie na een paar kilo inmiddels al veel verschil, dus ik denk niet dat ik er veel aanleg voor heb. Je ziet ook vaak foto's van ultra slanke celebs die ook een sinaasappelhuid hebben, dat komt duidelijk niet van te dik zijn

) dat ik de boel letterlijk heb voelen scheuren. Ze zijn in de loop van de jaren wel al iets lichter geworden... Tijd dat mijn billen weer mooi bruin worden, zie je ze ook minder
wil er ook vanaf zonder af te vallen